וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר שגיא תספק שירותי יח"צ להקמת רשות השידור החדשה

25.6.2014 / 16:14

ההתקשרות של שגיא עם משרד התקשורת אושרה בשלב זה למשך תשעה חודשים ותמורתה ישלם המשרד ל"שיר שגיא מיתוג" 19 אלף שקלים בחודש

הקמת תאגיד השידור הציבורי ממשיכה לפרנס את ענף יחסי הציבור: משרד התקשורת מודיע היום (רביעי) כי שכר את שירותיה של אשת יחסי הציבור שיר שגיא ומשרדה "שיר שגיא מיתוג" לצורך מתן יעוץ תקשורת חיצוני בנוגע להקמת תאגיד השידור הציבורי החדש לאחר סגירת רשות השידור.

ההתקשרות עם שגיא אושרה בשלב זה למשך תשעה חודשים עם אופציה להארכה, ותמורתה ישולם למשרד סך של 19 אלף שקלים בחודש, ולכל היותר 171 אלף ש"ח. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, גם במשרד כונס הנכסים הרשמי (כנ"ר) נערכים תקשורתית לסגירה ופתיחת רשות השידור, וגם הם יבקשו מהאוצר תוספת תקציבית לטובת שירותי ייעוץ תקשורת חיצוניים ושכירת משרד יח"צ פרטי שילווה את המהלך.

שגיא, עיתונאית בעברה, היתה בין השאר יועצת התקשורת והתדמית של קמפיין הבחירות לכנסת של נפתלי בנט והבית היהודי, ויועצת התקשורת של חברי הכנסת שאול מופז ויוני שטבון. את עבודתה העיתונאית התחילה שגיא ברשות השידור, ברשת ב' ובערוץ הראשון שם היתה, בין השאר, כתבת ספורט, בריאות ומשטרה. לאחר מכן שימשה כתבת המשטרה של חדשות 10. כיום היא מפעילה, יחד עם כרמית ראובן, את אתר אינטרנט "סמאללה" המסקר את תחום הבריאות בישראל.

משרד התקשורת נמסר כי "שירותי הייעוץ החיצוני ילוו את מערך ההסברה של הרפורמה ברשות השידור, החל מהליך החקיקה בכנסת ועד למהלך ההקמה הראשוני של הערוצים הציבוריים החדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully