וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האטה? גרעון? בנק ישראל השקיע בקמפיין השטרות החדשים כ-5 מיליון שקלים

14.9.2014 / 10:28

פרסום ראשון: העלות הכוללת לקידום שטרות ה-50 ו-200 השקלים עומדת על 4.8 מיליון שקלים ששולמו ללשכת הפרסום הממשלתית עבור קידום תדמיתי של הבנק ושל הרפורמה שביצע

צילום מסך

בעוד נגידת בנק ישראל הד"ר קרנית פלוג מצהירה כי היא נגד הגדלת יעד הגרעון - הארגון בראשו היא עומדת הוציא קרוב לחמישה מיליון שקלים על קמפיין קידום השטרות החדשים - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מדובר בקמפיין הסברה תדמיתי, בדומה לאלו של חברת החשמל או משרד הכלכלה.

הקמפיין, תחת הסלוגן "הדור הבא של הכסף" אשר עלה בסוף השבוע בטלוויזיה ובאמצעי מדיה נוספים, מציג את השטרות החדשים שיכנסו בקרוב למחזור. מדובר במסע פרסום אותו מפיקה לפ"מ ואשר כולל שני שלבים - הראשון, לקידום שטר החמישים שקלים, והשני לקידום השטר של ה-200 שקלים, אשר עתיד לצאת בקרוב.

עלות הקמפיין כוללת גם רכש מדיה, פרסום חוצות הקמת אתר אינטרנט ומוקד ייעודי וכן אמצעי קד"מ (קידום מכירות) נוספים.

שטרות 50 שקל חדשים. בנק ישראל,
שווה את הכסף? שטר ה-50 החדש/בנק ישראל

את הקמפיין מוביל השחקן אלון אבוטבול. "זה יפה, זה חדש, זה אומר משהו עלינו, זה מספר את הסיפור שלנו בארץ הזו, מלווה את מה שנוצר פה, זה הולך להיות חלק מחיינו, בטוח, כזה שעומד במבחן הזמן, הכסף החדש שלנו - הכירו את סדרת השטרות החדשה של ישראל!", הוא אומר בו. בהקשר זה יצוין כי עם עליית הקמפיין לאוויר נמתחה ביקורת גם על ההחלטה ללהק כפרזנטור את אבוטבול החי כבר ארבע שנים בלוס אנג'לס יחד עם משפחתו.

מבנק ישראל נמסר בתגובה: "כניסתו של שטר חדש למחזור דורשת היערכות והסתגלות על ידי כל תושב ועסק בישראל. כמתחייב מכך, בנק ישראל החל בתכנית הסברה שמטרתה ליידע את הציבור הרחב בכך שב-16 לחודש ייכנס למחזור שטר חדש של 50 ¤, ולתת הסבר מפורט על סימני הבטחון של השטר החדש. תכנית ההסברה תתקיים בחמש שפות (עברית, אנגלית, ערבית, רוסית ואמהרית) בטלוויזיה, ברדיו, באינטרנט, בסלולר ובאמצעות חוברות וכרזות שיופצו במקומות ציבוריים. תכנון השטר הושקע תוך מתן תשומת לב נרחבת להנגשתו לציבור העיוורים ולקויי הראייה, ותכנית ההסברה מיועדת גם לציבור זה. תקציב ההסברה עומד על סך כולל של כ-4.8 מליון ש"ח (עבור השטר הנוכחי של 50 ¤ ונשטר הבא שייכנס למחזור – 200 ¤) ומנוהל בהיבט הפרסומי על ידי לשכת הפרסום הממשלתית אשר ביצעה עבודה מקצועית ומסורה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

צפו בקמפיין:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully