וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאת שמע

17.9.2014 / 19:14

טל ואביעד או שי ודרור? תכנית הבוקר המואזנת ביותר ברדיו האזורי היא בכלל חרדית, כך מנתוני סקר TGI שמציבים בראש את ”שמונה עד עשר” של מוטי לביא בתחנת ”קול ברמה”

אריאל דרעי. ינון פוקס,
"מרדכי לביא פורץ את תקרת הזכוכית של המגזר". מנכ"ל "קול ברמה" אריאל דרעי/ינון פוקס

התוכנית "שמונה עד עשר" בהגשת מוטי לביא המשודרת ב"קול ברמה" הינה תוכנית הבוקר המואזנת ביותר ברדיו האזורי בישראל (בין השעות 8:00-10:00), כך עולה מסקר TGI לחציה הראשון של שנת 2014. בשעה הראשונה זוכה התוכנית לחשיפה של 3.2% ובשנייה ל-2.3%.

למקום השני מגיעה בין השעות 8:00-9:00 תוכניתם של טל ואביעד המשודרת באקו 99 ובתחנות נוספות בסינדיקציה, עם חשיפה של 2.7%. בין השעות 9:00-10:00 מתייצבת במקום השני "משעל על הבוקר" המשודרת בתחנת "רדיו ללא הפסקה" עם 1.5% חשיפה.

התוכנית "שמונה עד עשר" עלתה לאוויר לפני שלוש שנים ומידי בוקר מתראיינים בה שרים, אישי ציבור ובכירים בנושאי אקטואליה שונים. מספר ראיונות ששודרו בתוכנית זכו לתהודה בכל כלי התקשורת בארץ ואף בעולם, הזכורים בהם היו אריה דרעי שקרא בשידור "אוי לנו" על זוגתו הנורבגית של יאיר נתניהו וח"כ מיקי לוי שכינה בשידור את החרדים "טפילים". תחנת "קול ברמה" היא התחנה הפופולארית ביותר במגזר החרדי, עם חשיפה של 6.1%.

מנכ"ל רדיו קול ברמה אריאל דרעי מסר היום: "מדובר בנתונים חסרי תקדים במדיה החרדית. מרדכי לביא פורץ את תקרת הזכוכית של המגזר. ההאזנה לתכניתו מזנקת לגבהים, חוצה מגזרים, עדות וקהלים מכל הסוגים. זו ההוכחה שכאשר עושים רדיו מקצועי, השמים הם הגבול. אנו גאים על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully