וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס האריה השואג: עמוד הפייסבוק "סיכוי שווה למוגבלים" נבחר לקמפיין השנה

7.9.2016 / 21:16

זוכים נוספים בטקס של איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור שנערך הלילה: קמפיין "NKIL" של משרד יחסי הציבור לאופר גלאון GLPR, וקמפיין "המרכז להעצמת האזרח" של משרד יחסי הציבור בן חורין אלכסנדרוביץ

אורן הלמן, סמנכ"ל חברת החשמל. חדר הפיקוד של חברת החשמל, רמת השרון. אוקטובר 2015. ניב אהרונסון
אורן הלמן/ניב אהרונסון

עמוד הפייסבוק "סיכוי שווה למוגבלים" זכה בקמפיין השנה ביחסי ציבור לשנת 2015 בטקס "האריה השואג", שנערך הלילה בתל אביב בפעם ה-15. עמוד הפייסבוק הוקם על ידי אורן הלמן, סמנכ"ל ההסברה והתקשורת בחברת החשמל, במטרה לתת מענה תעסוקתי ושוויון זכויות למוגבלים ונכים בעבודה.

זוכים בולטים נוספים בטקס הם קמפיין "NKIL" של משרד יחסי הציבור לאופר גלאון GLPR בקטגוריית איכות סביבה וקיימות; קמפיין "ממשבר להזדמנות הכרות מחודשת לציבור עם קק"ל ועשייתה" של אורית כהן דוברת קק"ל בקטגוריית ניהול משברים; קמפיין "ROUND TABLES BY AMERICAN EXPRESS" של משרד יחסי הציבור, קרבט וייס תקשורת ותוכן בקטגוריית סגנון חיים - בילוי, פנאי ומסעדות. ובקטגוריית ממשל, שלטון מקומי ותאגידים זכו שני קמפיינים - קמפיין "הקמת רכבת העמק החדשה חברת נתיבי ישראל" של משרד יחסי הציבור תקשורות של יעל שביט, וקמפיין "המרכז להעצמת האזרח" של משרד יחסי הציבור בן-חורין אלכסנדרוביץ'.

במהלך הטקס ניתן פרס מפעל חיים של האיגוד לשמעון וילנאי - עיתונאי קול ישראל ואביה של אורלי וילנאי, שהנחתה את הטקס ביחד עם גיא מרוז - על עשרות שנות פעילות עיתונאית, מקצוענות ותרומה לתחום התקשורת בישראל. אות יקיר האיגוד ליועצי תקשורת ויחסי הציבור בישראל, הוענק לדוד נוימן, נשיא האיגוד בעבר, על פועלו רב השנים לענף יחסי הציבור בישראל ולעוסקים בו.

איציק כגן, יו"ר האיגוד ליועצי תקשורת ויחסי ציבור בישראל, אמר כי "חרף פעילות נמרצת של האיגוד להסדרת הנושא, תחומי הייעוץ התקשורתי והעיתונות עדיין מתנהלים ללא כל כללים מחייבים. כל אדם שחפץ בכך, רשאי להציג עצמו כעיתונאי או כיועץ תקשורת גם אם אין לו כלל הכשרה לכך, ולא עבר כל עבירה. זהו מצב המחייב התייחסות, קביעת כללים ושינוי".

כ-40 עבודות הוגשו השנה לתחרות והן נשפטו על ידי אנשי תקשורת, עיתונאים ואנשי אקדמיה. בראש חבר השופטים עמד פרופ' מוטי נייגר, ראש החוג לתקשורת במכללה האקדמית נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully