וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות ארטימדיה: רנואר תשדר את תצוגת האופנה בשידור חי בכל האתרים בישראל

וואלה ברנז'ה

11.9.2016 / 12:00

באמצעות הרשת הפרוגרמטית של ארטימדיה, חברת האופנה תשיק מחר מהלך ראשון מסוגו בשיתוף עם "ארטימדיה", במהלכו תעביר בשידור חי את תצוגת האופנה בכל אתרי התוכן המובילים בישראל

ניבר מדר פותחת את תצוגת רנואר אביב 2016, תל-אביב, מרץ 2016. דרור עינב
תשודר בכל האתרים. תצוגת רנואר/דרור עינב

רנואר תשיק מחר (שני) מהלך ראשון מסוגו בשיתוף עם "ארטימדיה", במהלכו תעביר בשידור חי את תצוגת האופנה שלה בכל אתרי התוכן המובילים בישראל. התצוגה של חברת האופנה תשודר במלואה באתר וואלה מחר בבוקר. אך במקביל לכך, רשת "ארטימדיה" - המרכזת את אתרי תוכן הפרימיום הגדולים בישראל (ynet, מאקו, וואלה, אתרי ספורט וכלכלה ועוד) - תשדר פרסומות בווידאו ברחבי הרשת, הכוללות שידור חי מתצוגת רנואר. כך שהצופים יוכלו לעבור מהפרסומות לצפייה בתצוגה המלאה. מדובר במהלך יוצא דופן, כאשר מפרסם מופיע בו זמנית בכל הרשת הפרוגרמטית.

גל תורג'מן, משנה למנכ"ל ארטימדיה, מסר כי "מדובר במהלך פורץ דרך, בו הוכחנו כי ארטימדיה מסוגלת לעמוד בכל אתגר טכנולוגי שמוצב בפניה וכי צרכי הלקוחות נמצאים אצלנו בעדיפות עליונה. המגמה כבר ברורה וזהו רק עניין של זמן עד שהחלק הארי של עוגת הפרסום יעבור לעולם הווידאו ואנו בארטימדיה ערוכים עם מגוון פתרונות מיוחדים ומותאמים עבור לקוחותינו ומוכנים כמו תמיד לתת מענה על כל צורך שיעלה".

מישל תמיר, סמנכ"ל קבוצת רנואר, אמר: "אנו מברכים על כך שארטימדיה הרימה את הכפפה ונרתמה ליוזמה פורצת הדרך להגיש את תצוגת האופנה העונתית של רנואר לכלל הגולשים בישראל בשידור חי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully