וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת הוד זה כאן: משרד היח"צ של פיירברג – מכספי ציבור

13.9.2016 / 17:20

וואלה ברנז'ה תוהה: מדוע ראשת העיר החשודה בשוחד משתמשת בשירותיו של משרד יח"צ הממומן על ידי העירייה – כלומר, על ידי כספי הארנונה של התושבים – ולא מממנת זאת מכיסה הפרטי? עיריית נתניה: "האירועים בעלי השלכות לדימויה של העיר"

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג, הארכת מעצר בבית משפט השלום ראשון לציון. 13 בספטמבר 2016. שלומי גבאי
מרים פיירברג/שלומי גבאי

ראשת העיר נתניה מרים פיירברג - החשודה בקבלת שוחד מיזמי נדל"ן בעיר - משתמשת בשירותיו של משרד יח"צ רוזנבאום תקשורת בפרשה הנוכחית. לאחרונה מלווה משרד היח"צ לניהול משברים של עופר רוזנבאום את פיירברג בבתי המשפט.

המשרד נחשב ל"משרד בת" של רונן צור (בעבר רוזנבאום אף ליווה את ענבל אור, במסגרת עבודתו עם צור) ונשכר על ידי העירייה לפני כמה חודשים. ואולם, יש לתהות מדוע פיירברג משתמשת בשירותיו של משרד יח"צ הממומן על ידי עיריית נתניה – כלומר, על ידי כספי הארנונה של תושבי העיר – ולא מממנת את המשבר התקשורתי שלה מכיסה הפרטי?

פיירברג וסגנה שמעון שר נעצרו בשבוע שעבר בחשד לקבלת שוחד. בית משפט השלום בראשון לציון שחרר היום (שלישי) את פיירברג למעצר בית בן 15 ימים. במהלך הדיון אמר נציג המשטרה כי "מחומר החקירה עולה שיש חשש ממשי של עובדי עירייה להעיד במשטרה. החשודה תיאמה עדויות ובדתה ראיות ויש חשש שחזרתה לעירייה תפגע קשות בחקירה".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "משרד היח"צ שנשכר על ידי העירייה נשכר לפני מספר חודשים לטיפול במגוון פרויקטים עירוניים תדמיתיים של העירייה בתחום תקציבי העולים, הפלנטריום, תיירות פנים, ועניינים נוספים. אירועי הימים האחרונים אינם נוגעים לראש העיר בפן האישי בלבד אלא בעלי השלכות לדימויה של העיר ולכן מטופלים על ידי כל הגורמים בעירייה המטפלים בתחום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully