וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיזוג בעולם התוכ"ש: ירון פרוסט מצטרף לחברת "STORIEZ"

וואלה ברנז'ה

10.11.2016 / 10:57

סוכנות התוכן STORIEZ, בבעלות יעל דרומי וליסה בן בסט, מצרפת לשורותיה כשותף את איש הדיגיטל והעיתונאי לשעבר

ירון פרוסט. באדיבות המצולמים
ירון פרוסט/באדיבות המצולמים

סוכנות התוכן STORIEZ, בבעלות יעל דרומי וליסה בן בסט, מצרפת לשורותיה כשותף את איש הדיגיטל והעיתונאי לשעבר ירון פרוסט. STORIEZ הוקמה בשנת 2013 על-ידי דרומי – לשעבר עורכת מוסף "ממון" של ידיעות אחרונות, ובן בסט – לשעבר בכירה במחלקת הפיתוח השיווקי בזכיינית ערוץ 2 קשת. הסוכנות, שמעסיקה כ-15 עיתונאים לשעבר מתחומים שונים, מתמחה בהקמה וניהול של פלטפורמות תוכן עצמאיות עבור מותגים, מספקת להם שירותי כתיבה ועריכה ומנהלת עבורם פרויקטים גדולים בתחומי התוכן המותגי. STORIEZ מנהלת כיום פרויקטים גדולים עבור חברות ענק כמו ישראכרט, טבע, תנובה, נוברטיס ועוד.

פרוסט, שהיה עד 2015 מנכ"ל סוכנות המדיה החברתית "רהב מדיה" של רני רהב, שימש בעבר כסגנה של דרומי במוסף "ממון" ולפני כן היה עורך במעריב. לפני כשנה, לאחר שעזב את רהב, הקים את סוכנות התוכן העצמאית Writers Room שסיפקה שירותי כתיבה עיתונאית לחברות וארגונים. הסוכנות, שמעסיקה עיתונאים לשעבר בלבד (כתבים ועורכים), סיפקה שירותים בעיקר דרך חברות דיגיטל ומשרדי פרסום.
כעת יוצק פרוסט את הפעילות לתוך STORIEZ, שתציע מעתה ללקוחות את כל קשת שירותי התוכן – החל משירותי כתיבה ועריכה נטו, דרך ניהול פרויקטים בתחום התוכן ועד הקמה וניהול פלטפורמות תוכן עצמאיות מלאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully