וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא בטוח שיהיה תאגיד – אבל יש זוכה במכרז הפרסום של "כאן"

23.11.2016 / 13:41

עתידו של תאגיד השידור יוכרע כנראה בימים הקרובים, ואולם בינתיים ב"כאן בהקמה" ממשיכים להתנהל כרגיל – ומודיעים על הזוכה במכרז הפרסום של התאגיד. חברת טרגט ספירט, מקבוצת טרגט מרקט, זכתה במכרז בתום הליך ארוך

אלדד קובלנץ וגיל עומר. שלומי יוסף, מערכת וואלה! NEWS
)צילום: שלומי יוסף)/מערכת וואלה! NEWS, שלומי יוסף

עתידו של תאגיד השידור יוכרע כנראה בימים הקרובים, ואולם בינתיים ב"כאן בהקמה" ממשיכים להתנהל כרגיל – ומודיעים על הזוכה במכרז הפרסום של התאגיד. חברת טרגט ספירט, מקבוצת טרגט מרקט, זכתה במכרז בתום הליך ארוך.

החברות שהתמודדו מולה הן של המפיק בני מנשה, מבעלי ארומה מיוזיק; קבוצת איירובוט; קבוצת שפ"מ בבעלות אברהם פרחי, המשווקת כיום את זמן הפרסום של רשות השידור.
מכרז הפרסום של התאגיד הוא למשך שנתיים עם אפשרות להארכה של עד 3 שנים נוספות, ובמסגרתו יטופל כל מערך המכירות של אמצעי הפרסום של התאגיד - פרסום ברדיו, תשדירי שירות וחסויות בטלוויזיה. בתאגיד מציינים גם כי שיעורי העמלה שהוצעו על ידי המשתתפות במכרז נמוכים בשיעור ניכר ביחס לשיעורי העמלה שהתקבלו במכרזים דומים בעבר.

כזכור, מכרז הפרסום של התאגיד היה אמור להסתיים כבר לפני כחצי שנה ואולם ההליך נדחה בשל עתירה שהגישה שפ"מ, שסברה כי יש להמשיך בקו שבו נהגה רשות השידור - לפיו אסורה השתתפותו של פרסומאי בעל מדיה או מפרסם. שפ"מ משכה את תביעתה לאחר שבית המשפט הבהיר לה שהיא עלולה לשלם בהמשך את הוצאות המשפט, מאחר שהפסיקה לא תהיה לטובתה.

עירית שרמן צמח, סמנכ"ל השיווק והמכירות, מסרה: "זו הפעם הראשונה שבה ינוהל הפרסום בטלוויזיה וברדיו תחת קורת גג אחת. הבחירה בטרגט ספירט מהווה הבעת אמון גדולה מצדנו, שכן מדובר בניהול המסחרי של גוף התקשורת הגדול בישראל. אין לי ספק כי טרגט ספירט יממשו את אסטרטגיית המכירות והפרסום של כאן על הצד הטוב ביותר, ואנו מודים לקבוצות שהתמודדו במכרז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully