וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות היציאה על המסך: קמפיין חדש יעודד מורים לצאת מהארון

וואלה ברנז'ה

30.11.2016 / 9:28

בעקבות הסדרה הדוקומנטרית בערוץ 10 "אחרי הצלצול" במסגרתה מורה ייצא מול תלמידיו מהארון, האגודה למען הלהט"ב תעלה עם קמפיין "מחנכים בגאווה" הקורא לאנשי חינוך להרים את הכפפה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המסך כאמצעי מינוף: בשבוע שעבר עלתה בערוץ 10 הסדרה "אחרי הצלצול" בבימויה של אורנה בן דור ובהפקת חברת EduAction בשיתוף ארגון המורים העל יסודיים. בסדרה העוקבת אחרי שישה מורים, משתתף שגיא פרידמן, בן 30, מורה למתמטיקה ומחנך בתיכון אילון בחולון. פרידמן החליט אחרי לא מעט התחבטויות לצאת מהארון בפני המצלמה ובפני תלמידיו - זאת בפרק שישודר הערב (רביעי).

לקראת היציאה הטלוויזיונית מהארון, החליטו באגודה למען הלהט"ב יחד עם חברת EduAction – המפיקה את הסדרה, בשיתוף איגי והפורום הגאה לאנשי ונשות חינוך, בקמפיין תחת הכותרת "מחנכים בגאווה", המציג מורים ומורות להט"בים וקורא לאנשי חינוך נוספים לצאת מהארון. הסרטונים יופצו ברשתות החברתיות.

אוהד חיזקי, מנכ"ל האגודה למען הלהט"ב: "אנחנו שמחים על היוזמה של ערוץ 10 לשים את הקהילה הגאה והחינוך לסובלנות במרכז השיח. אנחנו באגודה למען הלהט"ב, מאמינים שהשינוי מתחיל בחינוך ולכן אנחנו רוצים לעודד מורות ומורים לשמש מודל לתלמידים ותלמידות, ולעזור להם לעצב חברה סובלנית יותר, מגוונת יותר ואותנטית יותר".

אייל ברינדט שביט, מנכ"ל ומייסד חברת EduAction שהפיקה את הסדרה עבור ערוץ 10: "אחד הדברים החשובים בסדרה, מלבד ההצצה שהיא מספקת לראשונה לעולמם של המורים, הוא הצפת הסוגיות החברתיות שבוערות בתוך הכיתות: אשכנזים-מזרחיים, הפערים הכלכליים והחברתיים בבתי הספר והמעמד והשכר המעליב של העוסקים בהוראה. גם המאבק הלהט"בי לשוויון זכויות מקבל ביטוי בסדרה, דרך הסיפור מעורר ההשראה של שגיא, ודרך הכיתה של נדב חרובי, המורה של שירה בנקי ז"ל. חינוך זה לא רק משוואות בנעלם אחד - אלא דרך לחזק את הערכים ההומניים למען דורות העתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully