וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטימדיה ממשיכה את קמפיין המעברונים - ומדגישה את יתרונות הרשת

וואלה ברנז'ה

5.3.2017 / 13:36

שבוע לאחר שיצאה בשורה של מודעות ומעברונים אשר תקפו באופן ישיר את יוטיוב, בעקבות פרסומים רבים ברחבי העולם אשר חשפו כיצד כספי מפרסמים ביוטיוב הגיעו לארגוני טרור, ממשיכה ארטימדיה את מהלך הפנייה למפרסמים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שבוע לאחר שיצאה בשורה של מודעות ומעברונים אשר תקפו באופן ישיר את יוטיוב, בעקבות פרסומים רבים ברחבי העולם אשר חשפו כיצד כספי מפרסמים ביוטיוב הגיעו לארגוני טרור, ממשיכה ארטימדיה את מהלך הפנייה למפרסמים בשורה של מעברונים אתרי התוכן החברים ברשת (וואלה, כלכליסט, YNET, ספורט 5, וואן, מאקו ורשת) המדגישים את יתרונות החברה ושותפיה.

מספר ימים לאחר הופעות סדרת המודעות והמעברונים הראשונה, פנה מנכ"ל ארטימדיה, גל תורג'מן ללקוחות החברה באיגרת אישית, בה הדגיש בפניהם את יתרונות הרשת, הכוללים בין היתר מאגר תוכן איכותי ויכולות דאטה גבוהות, בנוסף ליכולות פילוח ואוטומציה.

לשיאו הגיע כאמור הקמפיין המתוזמן בשבוע האחרון, כאשר המעברונים החדשים אשר נפרסו על כלל האתרים החברים ברשת, הדגישו את יתרונות ונתוני הרשת והחברות בה, כאשר לכל אתר הותאם הקראיטייב המתאים לו ביותר במקביל למסר כללי המתאר את נקודות החוזקה של ארטימדיה.

המסרים המופיעים במעברונים מדגישים את היותה של הרשת בעלת טכנולוגיה מתקדמת, תוכן איכותי ואפקטיביות מוכחת בנוסף להדגשה של נתונים כגון: מעורבות גולשים של פי 2 מהממוצע בפרסומות וידאו באתרי הרשת, עליה של למעלה מ-60% בתדמית המותג בקרב נחשפים לקמפיינים ברשת ו-40% השלמת צפייה בקרב הגולשים.

גל תורג'מן, מנכ"ל ארטימדיה: "השבועיים האחרונים מוכיחים שוב, כי לאורך זמן שיטות הפרסום של המתחרים לא יכולות לתת את היתרונות שיכולה לתת ארטימדיה למפרסמים. אנו מאפשרים ללקחותינו לפרסם על תוכן איכותי ונותנים להם את השקט בידיעה שהמוצר שלהם שומר על יוקרתו ומגיע לקהל איכותי ומפולח. אנו נמשיך לפתח מוצרים חדשים ומתקדמים תוך כדי הגדלת השקיפות, על מנת להבטיח כי לקחותינו ושותפינו מקבלים את השירות הטוב, האיכותי והמתקדם ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully