וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ובמגרש הרוסים: תקציב היח"צ של ערוץ 9 חוזר לדני לוי

6.3.2017 / 11:25

מי ששימש כדובר הערוץ בשלוש השנים האחרונות, עופר גולן, ימשיך ללוות אותו כיועץ אסטרטגי. ברקע החזרת תקן הדובר, בקשת ערוץ 9 בקיץ האחרון להצטרף כצד לעתירה לבג"ץ נגד המעבר לירושלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מערך הדוברות ויחסי הציבור של ערוץ 9 יחזור להיות מטופל על ידי מחלקת התקשורת של דני לוי. התיק כבר נוהל במשרד של לוי בעבר, בין השנים 2010-2014, וכעת ישוב ל"מחלקת גופי התקשורת" בניהולו של דניאל אלפנביין. מי ששימש כדובר הערוץ בשלוש השנים האחרונות, עופר גולן, ימשיך ללוות אותו כיועץ אסטרטגי.

זמן קצר לאחר רכישת הערוץ על ידי איש העסקים, אלכסנדר לוין, בשנת 2013, התחלפו המנכ"ל לאוניד בלחמן ז"ל והמשנה למנכ"ל טל סיטון (שעבר לקשת). בתחילת 2016 התמנה לתפקיד המנכ"ל יורי קגנוביץ', ששימש בעבר כמפיק הראשי של ערוץ 9, והוא השיב את סיטון לתפקיד המשנה למנכ"ל. לערוץ 9 יש כמיליון צופים מדי חודש ורייטינג של 12% בקרב דוברי רוסית למהדורת החדשות המרכזית, המשודרת מול מהדורות החדשות של הערוצים המסחריים.

ברקע החזרת תקן הדובר, בקשת ערוץ 9 בקיץ האחרון להצטרף כצד לעתירה לבג"ץ של ח"כים ואנשי עיריית ירושלים נגד המעבר לירושלים. לפי הערוץ, אם יבוטל המעבר הזמני למודיעין, ייפגע הסכם ההתקשרות בין התאגיד לערוץ - שיגרום נזק בהיקף של כ-4 מיליון שקל שעלול לגרום לסכנה קיומית לערוץ 9.

בבקשה נכתב בזמנו כי "ערוץ 9 נלחם כדי לשרוד אל מול תופעות הפוגעות בכל ערוצי הטלוויזיה המסחריים, לרבות צמצום תקציבי הפירסום שמייעדים מפרסמים לטלוויזיה, הגידול בשימוש ברשתות החברתיות, צפייה בתוכן באינטרנט על חשבון הצפייה בטלוויזייה המסחרית, וריבוי התכנים הטלוויזוניים המשודרים באתרים פיראטיים. ערוץ 9 שקע בשנים האחרונות בהפסדים כבדים, שהגיעו ב-2014 לכ-40 מיליון שקל".

סיטון מסר: "אני שמח על השת"פ המחודש עם דני לוי תקשורת. בשנה האחרונה אנחנו מרכזים מאמצים במהפכה הדיגיטלית שמתרחשת בערוץ, הבאה לידי ביטוי ביצירת תכנים נרחבים ושידורים חיים לשלושת המסכים. כיסוי ה-360 שאנו מייצרים לטלוויזיה, לדסקטופ ולמובייל, מביא לתוצאות מדהימות בשטח".

מנכ"ל הערוץ, יורי קגנוביץ': "אני מברך על הצטרפות הצוות של דני לוי לערוץ. בשנה האחרונה הפך הערוץ לפלטפורמה תקשורתית, בשפה הרוסית, המובילה בישראל, זאת כתוצאה משילוב של ניהול, הפקה ושיווק של כל עולמות התוכן בטלוויזיה ובדיגיטל. אנחנו נמשיך להוות בית ליותר ממיליון ישראלים דוברי רוסית. אני רוצה להודות מקרב לב לעופר גולן, דובר הערוץ בשלוש השנים האחרונות, ומי ששימש ראש צוות התגובות של מטה רה"מ בבחירות 2015. עופר ימשיך ללוות את ערוץ 9 כיועץ האסטרטגי שלו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully