וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LET IT B: נחשף קמפיין מצעד הגאווה 2017 - בסימן ביסקסואליות

וואלה ברנז'ה

25.4.2017 / 13:07

בעיריית תל אביב ישיקו בימים הקרובים את הקמפיין שילווה את אירועי הגאווה. הקמפיין העירוני מדגיש את הייחודיות של הקהילה; "על ביסקסואליות לא מדברים בסדרות טלוויזיה וביסקסואליות לא נוכחת במרחב הקהילתי שלנו ובטח לא מחוצה לו". הצצה מקדימה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עיריית תל אביב תשיק בימים הקרובים את הסלוגן והשלטים שילוו את אירועי הגאווה 2017. השנה עמדו כמה נושאים למצעד לקהילה הגאה: ביסקסואליות, המורשת הקהילתית-עושה כבוד למייסדים והמייסדות שחל הקהילה, מאבק בלהט"בופוביה ברשת, קהילה בריאה ועוד. הנושא שנבחר להוביל את השיח יעמוד בסימן הקהילה הביסקסואלית. הנושא יבוא לידי ביטוי בנראות הקהילתית במהלך אירועי הגאווה, במצעדים ובפעילויות השונות ברחבי תל אביב יפו.

לדבריי יניב וייצמן חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הגאווה, "הנושא נבחר כנושא ארצי על ידי נציגי ארגוני הקהילה והציבור הרחב ואנחנו כעירייה אימצנו את ההחלטה.
אני גאה ביכולת שלנו כקהילה להציב בכל שנה נושא, קבוצה, אג'נדה משותפת ולפנות יחד לקהל הרחב שיכיר, יקבל וילמד את הקהילה הגאה על שלל גווניה. הקמפיין העירוני מדגיש את הייחודיות של הקהילה, את היופי שבה, את המורכבויות ואת השוני שבין האחד לשנייה. זה בא לידי ביטוי בקמפיין העירוני, מצד אחד החד קרן המזוהה כסמל ביסקסואלי ומצד שני החיבור והקשר בין מגדרים שונים ומגדרים זהים".

"בדיוק כמו הגרפיקה שעוצבה על ידי יוסי מדר במיוחד לקראת אירועי הגאווה, בדיוק כמו האג'נדה והנושא שנבחר, ככה מתנהלת גם העיר תל אביב-יפו, עיר שיודעת לשלב ולהכיל, גם וגם תחת המסר 'LET IT B'. גם נשים וגם גברים, גם שמאל וגם ימין, גם דתיים וגם חילוניים, גם אשכנזיים וגם מזרחים, גם להט"בים וגם סטרייטים".

מצעד הגאווה ה-18 בתל אביב, יוני 2016. ראובן קסטרו
מצעד הגאווה בתל אביב, 2016/ראובן קסטרו

"ביסקסואליות היא אפשרות בעולם"

אורי ברוולד שאער, מטעם הפורום הבי-פאן-פולי של אגודת הלהט"ב: "עבדנו קשה כדי שהנושא הזה ייבחר, זה נכון. אבל יותר מהכל יש כאן אנשים וארגונים קהילתיים שהחליטו לעשות בחירה אמיצה. בחירה שהמטרה שלה היא להשמיע את הקול שלנו ולתת לגיטימציה לזהות הזאת. כי על ביסקסואליות לא מדברים בסדרות טלוויזיה וביסקסואליות לא נוכחת במרחב הקהילתי שלנו ובטח לא מחוצה לו. מרגשת אותי המחשבה שעכשיו אנחנו מגיעים לנערים ונערות ומראים להם שביסקסואליות היא אפשרות בעולם. והאמת היא, שגם לנו כקהילה זו יכולה להיות הזדמנות לשאול ולברר איפה אנחנו בתוך כל זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully