וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוכים הגדולים בקקטוס הזהב: אדלר חומסקי ובאומן בר ריבנאי

8.6.2017 / 23:00

בטקס שנערך זכה באומן בר ריבנאי ב-26 פרסים ואדלר חומסקי & ורשבסקי גרף 21 פרסים. בין הקמפיינים הבולטים: מילקי עם 5 פרסים, ודלק מוטורוס ומפעל הפיס שזכו ב-4 פרסים. ריבלין השיק את האמנה לשיוויון מגדרי: "אל תחכו לחרם צרכנים"

הפרסומת של מילקי

משרדי הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY ובאומן בר ריבנאי saatchi & Saatchi הם בין הזוכים הגדולים בטקס קקטוס הזהב שנערך הלילה (חמישי) בתל אביב. באומן בר ריבנאי saatchi & Saatchi קיבלו 26 פרסים (3 זהב, 3 כסף ו-20 ארד), ואדלר חומסקי & ורשבסקי GREY גרפו 21 פרסים (5 זהב, 4 כסף ו-12 ארד). משרד הפרסום גיתם BBDO זכה ב-14 פרסים (2 זהב, 6 כסף ו-6 ארד).

בין הקמפיינים הבולטים: מילקי "ברוכים המתפנקים" של אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY זכה ב-5 פרסים (2 זהב ו-3 כסף), דלק מוטורוס של באומן בר ריבנאי saatchi & Saatchi עם 4 פרסים (1 זהב, 3 ארד), מפעל הפיס "מיליונרים חדשים" של אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY עם 4 זכיות (1 זהב, 1 כסף ו-2 ארד) ושטראוס גרופ ספלנדיד של באומן בר ריבנאי saatchi & Saatchi עם 3 זכיות (1 זהב, 2 כסף).

ראובן ריבלין בעצרת המרכזית לציון יובל למלחמת ששת הימים בלטרון 5 ביוני 2017. מארק ניימן, לשכת העיתונות הממשלתית
אמנה חדשה. הנשיא ריבלין/לשכת העיתונות הממשלתית, מארק ניימן

גידול של כ-20% מהשנה שעברה

בטקס הציג נשיא המדינה רובי ריבלין את קווי היסוד של האמנה החדשה לשיוויון מגדרי בעולם הפרסום, שגובשה על ידי בית הנשיא ואיגוד הפרסום ואיגוד השיווק במטרה לקדם ייצוג של דתיים, ערבים, יהודים, אתיופים, עדות המזרח ועוד. ריבלין אמר בטקס: "מי שחושב שמגובה 30 קומות במגדלי עזריאלי הוא יכול לראות את החברה הישראלית ימצא עצמו מהר מאוד לא רלוונטי. אל תחכו לשיימינג ולחרם צרכנים. תנהיגו, קחו אחריות".

בתחרות השנה הושקה קטגוריה חדשה: "קקטוס הנשיא לקמפיין המצטיין בייצוג המגוון הישראלי", בה יוכרז החל מהשנה הבאה על הפרסום המצטיין בייצוג המגוון הישראלי. באמנה נכתב בין היתר: "חשוב לעודד שיח ציבורי סובלני ומכבד, המנכיח ומטפח את המגוון הישראלי מתוך תפיסתו כנכס. זאת לצד הזדמנות אמיתית להפריה תרבותית, ועיצוב נורמות הוגנות יותר בחברה הישראלית ברוח חזונו של נשיא המדינה".

כ-330 עבודות עלו לשיפוט בתחרות השנה, גידול של כ-20% מהשנה שעברה. בנוסף, נרשמה עלייה דרמטית בכמות ובמגוון של עבודות הדיגיטל: מתוך כלל העבודות שהוגשו, 60% היו עבודות בקטגוריות הדיגיטל השונות. בקטגורית הפרינט הוגשו 11 עבודות, בשילוט חוצות 16 וברדיו 14 עבודות בלבד. השנה חברה פייסבוק לתחרות קקטוס הזהב על מנת לחזק את המסר של חשיבות התאמת הקריאייטיב למדיום הפרסומי, בעידן רווי פלטפורמות וקריאייטיביות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תחרות שאינה מקדמת את הצמיחה העסקית". עמית משיח/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקאן בחוץ

לאחר שנים שלא זכה במקומות הראשונים בתחרות, בפברואר הודיע משרד הפרסום מקאן תל אביב כי לא יתמודד בתחרות. עמית משיח, מנכ"ל מקאן, מסר בזמנו כי "תחרות קקטוס הזהב עוסקת במאבקי כוחות פנים-ברנז'איים שאינם תורמים ומקדמים את לקוחות משרדי הפרסום ואף לא מצויינות קריאטיבית. לאחר שמקאן זכה ביותר מ-200 פרסי קקטוס בשנים האחרונות, החלטנו כי איננו מעוניינים יותר להשקיע אנרגיה וזמן בתחרות שאינה מקדמת את הצמיחה העסקית של לקוחות המשרד".

הפרסומת של מפעל הפיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully