וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בעל משרד פרסום מירושלים אנס נשים שעבדו תחתיו עשרות פעמים

12.6.2017 / 13:50

המשטרה עצרה גבר בן 30 בחשד שהשפיל נשים חרדיות שעבדו במשרד התקשורת שניהל, אנס אותן ואיים לספר לבעליהן. החשד עלה בעקבות תלונות שהתקבלו בעמותה פרטית. מעצרו הוארך עד לשבוע הבא. עורך דינו: "ניסיון לסחיטת כספים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"העניק לנשים יחס אישי קרוב". החשוד בדיון הארכת מעצרו, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

תושב ירושלים חשוד בעשרות מקרי אונס ועבירות מין קשות בנשים חרדיות שהעסיק – כך הותר לפרסום בצהריים (שני), בתום שבועיים של חקירה סמויה שניהלה המשטרה. החשד עלה בעקבות דיווח שהתקבל בעמותה פרטית על פניות מנשים שעבדו אצל החשוד בתקופות שונות והתלוננו כי פגע בהן.

החשוד, בן 30, ניהל יחד עם שותפיו משרד תקשורת בירושלים. על פי החשד, הוא העסיק את הנשים בתפקידי ניהול, ולאחר שהעניק להן "יחס אישי קרוב" והתייחס אליהן כבנות טיפוחיו, הוא החל להשפיל אותן, להתנכל אליהן ולגעת באיבריהן המוצנעים. בהמשך, לכאורה, הוא לקח אותן לשירותים במשרדים וביצע בהן עבירות מין קשות, בהן אונס ומעשי סדום. לאחר מכן איים שאם לא ייעתרו לדרישותיו, הוא יספר על המעשים לבעליהן ולרבנים בקהילות שהן משתייכות אליהן, ובכך יבזה את שמן.

החשוד, המנהל כיום מוסד חינוכי לבנות במרכז הארץ, נעצר אתמול ומעצרו הוארך עד תחילת השבוע הבא. שמו נאסר בפרסום לבקשת עורך דינו אריאל עטרי.

"מדובר בניסיון סחיטה נפשע של איש עסקים מוכר ומוערך מצד מספר עובדות לשעבר. אותן עובדות חברו כדי לסחוט ממנו כספים", אמר עו"ד עטרי. "אנו מתכוונים לעשות הכל על מנת לחשוף את האמת ולאחר חשיפת האמת מתכוון מרשי להגיש תביעת דיבה נגד כל הנשים שימסרו נגדו עדות שקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully