וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסינגפור לאבן גבירול: משקיעים של ארטימדיה הגיעו לביקור רשמי באתר וואלה

וואלה! חדשות

19.7.2017 / 16:30

משקיעים מארטיויז'ן, חברת האם של ארטימדיה המקומית אשר עוסקת בפרסום מבוסס וידיאו באתרי פרימיום, הגיעו מסינגפור לביקור באתר וואלה כדי ללמוד מקרוב על ההצלחה בישראל ולבחון כיצד לוקחים לעולם את הניסיון של ארטימדיה. היעד הראשון של החברה: אירופה

ארטי מדיה בישראל. יחצ,
ארטי מדיה בישראל/יחצ

משקיעים ודירקטורים מחברת ארטיויז'ן, חברת האם של ארטימדיה המקומית אשר עוסקת בפרסום מבוסס וידיאו באתרי פרימיום, הגיעו היום (רביעי) מסינגפור לביקור באתר וואלה כדי ללמוד מקרוב על ההצלחה בישראל ולבחון כיצד לוקחים לעולם את הניסיון של ארטימדיה. היעד הראשון המוצהר של החברה היא יבשת אירופה. בין המבקרים היו Kenneth goh מנכ"ל ארטיויז'ן ו-Alan koh איש הכספים של החברה.

ארטימדיה הביאה את בשורת הפרסום הפרוגרמטי בווידיאו לישראל ולמעשה הייתה הראשונה שיצרה אלטרנטיבה ישימה לגוגל ופייסבוק. לפני כשנתיים חתמו וואלה וארטימדיה על הסכם שת"פ אסטרטגי במסגרתו הבטיחו "פרסום רלוונטי לגולש ויצירת קמפיינים אפקטיביים וחזקים למפרסם".

במסגרת ההסכם, הטמיע אתר התוכן הגדול בישראל את הפלטפורמה הפרוגרמטית של ארטימדיה לרכש מדיית וידאו באינטרנט. במסגרת ההסכם, רכש מדיית הוידאו של וואלה מתבצע דרך רשת הפרסום של ארטימדיה המאפשרת למפרסמים ולמשרדי פרסום להעלות באופן עצמאי קמפיינים מבוססי דאטה בתכני פרימיום בדסקטופ ובמובייל, באמצעות מערכת ניהול ואופטימיזציה של קמפיינים בזמן אמת.

ארטי מדיה בישראל. יחצ,
ארטי מדיה בישראל/יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully