וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיזוג משמעותי בעולם היח"צ: קבוצת 'יוניק' תכלול את "סנדיק קומיוניקיישן"

6.12.2017 / 13:44

קבוצת התקשורת יוניק (unik) שבבעלות נסים דואק תמזג לתוכה את משרד היח"צ מהוותיקים בישראל "סנדיק קומיוניקיישן" - כך נודע לוואלה ברנז'ה. המהלך יצור את אחת מהחברות הגדולות בענף היח"צ המקומי

נסים דואק ועמית סנדיק. אוהד רומנו, יח"צ,
נסים דואק ועמית סנדיק/אוהד רומנו, יח"צ

איחוד בעולם יחסי הציבור והייעוץ התקשורתי: קבוצת יוניק (unik) שבבעלות נסים דואק תתמזג עם משרד היח"צ 'סנדיק קומיוניקיישן' שבבעלות עמית סנדיק - כך נודע לוואלה ברנז'ה. המהלך יצור את אחת מהחברות הגדולות בענף היח"צ המקומי. סנדיק נחשבת לאחת מיועצות התקשורת הוותיקות בישראל, הקימה את החברה שבבעלותה לפני 15 שנים. לפני כן, שמשה כדוברת של המרכז הרפואי רבין ושמשה כמנכ"לית של חברת היח"צ יורו קומיוניקיישן. בין לקוחותיה: יבואנית מותגי דברי המתיקה הגדולה בישראל ליימן שליסל, חברת מלח הארץ, רשת הדיור המוגן עד 120, מרכז הירידים ועוד.

נסים דואק, מייסד קבוצת unik תקשורת: "את עמית אני מכיר ואוהב שנים רבות – עוד מהקריירה הקודמת שלי בידיעות אחרונות. אני שמח על החיבור, אשר כולל גם רכיבים משלימים לפורטפוליו הלקוחות של יוניק. אני שמח לא פחות לבסס את מקומנו בשורה הראשונה של משרדי התקשורת בישראל, ואני יכול להעריך בזהירות, כי בחודשים הקרובים יתרחשו אירועים דומים סביב הקבוצה".

עמית סנדיק, מנכ"לית סנדיק קומיוניקיישן: "אני רואה במהלך הזה הזדמנות אסטרטגית. המהלך הוא ביטוי של עידן ה- Age of alliance - בעלי מקצוע וותיקים ומצוינים, שחוברים יחד ומממשים את יתרונם היחסי בשוק בו הם פועלים. נציע ללקוחותינו את הערך המוסף האדיר במשותף ונממש אותו בכל מה שקשור לפיתוח עסקי. גם פה האחד ועוד אחד יסתכמו לשלוש ואף יותר.

קבוצת התקשורת יוניק, שהוקמה לפני 15 שנה על ידי נסים דואק, כוללת שני מותגים נוספים לצד זרוע יחסי הציבור והייעוץ האסטרטגי: Ballz, סוכנות פרסום ודיגיטל ו- D-Day חברת ניהול משברים. כחלק מהתרחבות החברה גם מונו השנה שני מנכ"לים משותפים רן אהרן ואירית נחמני. החברה מטפלת בקרוב ל- 100 לקוחות מהמגזר העסקי והציבורי ביניהם חברת הביטוח AIG, חברת שפיר הנדסה, דלתא גליל, מאזדה, פורד, דייסון, המכללה למינהל, קרן פרמירה, שירות התעסוקה ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully