וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צהובון זול

ענת קם

17.5.2009 / 13:17

בפעם השניה בתוך פחות משנה יוזל מחירו של העיתון הבריטי הסאן ובכך יהפוך להיות העיתון הארצי הזול ביותר שנמכר בלונדון

הצהובון הבריטי ה סאן יימכר החל ממחר (שני) באזור לונדון ב-20 פני בלבד (כ-1.50 שקל). זו הוזלה שנייה של העיתון בתוך פחות משנה - באוגוסט הוזל העיתון מ-35 ל-30 פני ובכך מוזיל העיתון את מחירו בשליש והופך לעיתון הארצי הזול ביותר בלונדון לצד הדיילי סטאר. העיתון מופץ על ידי קבוצת News International, בבעלותו של איל התקשורת רופרט מרדוק. מהדורת שבת שלו תמשיך להימכר ב-60 פני בכל רחבי בריטניה, כולל לונדון.

בעוד שעלות העיתון מחוץ ללונדון תישאר 30 פני, הוזלת העיתון בבירת הממלכה עשויה לגרום למלחמת מחירים בזירת הצהובונים, מאחר שלאחר ההוזלה ידורג הסאן כצהובון הזול ביותר בבירה, יחד עם ה דיילי סטאר המופץ על ידי Express Newspapers. מחיר הצהובון דיילי מירור, המופץ על ידי טריניטי מירור, עלה בינואר מ-40 ל-45 פני ברחבי בריטניה. העיתון דיילי אקספרס נמכר עדיין ב-40 פני והדיילי מייל ממשיך להמכר ב-50 פני. שני העיתונים מופצים אף הם על ידי Express Newspapers.

הגארדיאן הבריטי מדווח כי על פי הנתונים שפורסמו לאחרונה, הסאן מופץ מדי יום ב-3 מיליון עותקים בקירוב בחודש אפריל, ירידה של כמעט 6% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. מקורבים לעיתון צופים עלייה במכירות באזור לונדון ב-50 אלף עותקים. הדיילי סטאר הגדיל את תפוצתו כשהוזיל את מחיר העיתון מ-35 ל-20 פני. בחודש שעבר הגיעה תפוצת העיתון לכ-820 אלף עותקים ביום, עלייה של 13% ממרץ 2008.

  • עוד באותו נושא:
  • הסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully