וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע פרישתו מערוץ 10: שרון גל היה נתון תחת בדיקה משמעתית

15.5.2013 / 22:54

לוואלה! ברנז'ה נודע כי לפני כחודש וחצי נפתחה נגד מגיש "לילה כלכלי" בדיקה משמעתית בערוץ בעקבות מידע שהצטבר אודותיו. מוקדם יותר הערב פורסם כי גל עזב את תפקידו במפתיע

מלחמת גרסאות סביב עזיבתו הפתאומית של מגיש "לילה כלכלי" שרון גל את ערוץ 10. לוואלה! ברנז'ה נודע הערב (שבת) כי לפני כחודש וחצי נפתחה בערוץ בדיקה משמעתית אשר עדיין מתנהלת בימים אלו, זאת בעקבות מה שהוגדר כ"מידעים שהצטברו נגדו המצביעים על התנהגות בלתי הולמת, לכאורה". בבית הוורד סירבו הערב להתייחס לנושא ומסרו כי: "לא ראוי ולא מכובד להתייחס לתהליך שטרם הסתיים".

כפי שפורסם מוקדם יותר, דווקא על רקע השתלבותו במהדורת שישי החדשה של הערוץ, וכשנה לאחר השקת המהדורה המורחבת, עוזב שרון גל מגיש "לילה כלכלי" את תפקידו. גל יעזוב מיידית את התפקיד, ועד שיימצא מגיש קבוע - יגיש אותה דב גלהר, אשר מגיש אותה כבר כיום בימי חמישי. טרם הוחלט בערוץ מי יחליף את גל כחבר בפאנל הפרשנים של "שישי".

לוואלה! ברנז'ה נודע כי כבר לפני יומיים הודיע גל למנכ"ל ערוץ 10 רפי גינת על רצונו לעזוב את התפקיד, זאת על רקע חילוקי דעות בין השניים. גורם המעורה בפרטים הסביר הערב לוואלה! ברנזה כי "עוד בתקופת ההנהלה הקודמת של ערוץ 10 הובטח לגל כי ייעשה מיקור חוץ של התוכנית 'לילה כלכלי' אותה ייסד לחברה שבבעלותו, זאת לצורך העניין - בדומה לתצורת ההפקה של 'חמש בערב עם רפי רשף, כאשר הכוונה הייתה לעגן את הדברים בחוזהו אשר עמד בפני חידוש". לדבריו, "על רקע הורדת השכר אשר בוצעה לפני מספר שבועות לבכירים וטאלנטים בערוץ והחלטה סופית מצד רפי גינת שלא לשנות את הפלטפורמה המפיקה את התוכנית (חדשות 10), הוחלט בין הצדדים על הפסקת ההתקשרות".

ההערכות בענף הן כי נוכח מעורבתו הרבה בחברת החדשות של הערוץ וכן בשל תנאים בחוזהו אשר העניקו לו בונוסים בשל חלקו בפורמט, גל היה בין מחזיקי השכר הגבוהים בערוץ והשתכר כ-100 אלף שקלים בחודש.

תגובתו של שרון גל לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully