וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד תובע את ESPN ב-10 מיליון דולר

אנדרו רקטור זכה ללעג מצד השדר והפרשן במשחק של ניו יורק יאנקיז לאחר שנתפס כשהוא מנמנם ביציע. בתגובה, הוא הגיש תביעת ענק. וגם: מגיש הבייסבול שהרג ציפור עם כדור

זוכרים את הפרק האחרון של סיינפלד, בו הרביעייה האגדית צוחקת על בחור עב כרס, שנשדד ברחוב, מה שעולה לה במעצר ובמאסר של שנה?

אוהד אמריקאי תובע כעת את רשת ESPN ודורש ממנה לשלם לו עשרה מיליון דולר כפיצוי, לאחר ששני שדרי המשחק צחקו והסתלבטו עליו לאחר שנתפס על ידי המצלמות כשהוא ישן באמצע משחק.

המשחק המדובר התרחש ב-13 באפריל, בימיה הראשונים של עונת הבייסבול. האוהד ישב בשורה השנייה ביציע במהלך הקרב בין ניו יורק יאנקיז לבוסטון רד סוקס, היריבות הגדולה ביותר בספורט האמריקאי.

אנדרו רקטור בן ה-26, האוהד התובע, זועם לאחר ששדר המשחק, שראה אותו מנמנם, סיפר בבדיחות הדעת שהוא "מתעלם מכל האקשן שמסביב" ואילו הפרשן הוסיף "זה לא המקום אליו אתה בא כדי לישון". הפרשן גם תהה האם רקטור ישן במהלך רגע השיא של המשחק, כאשר שחקן היאנקיז חבט כדור ליציעים וסיפק לקבוצתו נקודה.

* במקרה אחר, ג'ון מסיאל, מגיש מקבוצה מליגה נמוכה, ווסט מישיגן וייטקאפס, הפך לכוכב רשת לאחר שבמהלך משחק מול קבוצת פורט ויין, הוא פגע בטעות עם זריקה עוצמתית בציפור שטסה בדיוק בדרך הלא נכונה.

המקרה המדובר הזכיר לרבים את הסיפור של רנדי ג'ונסון, אחד המגישים הטובים בהיסטוריה, שלפני 13 שנים פגע בציפור, בצורה קצת יותר גרפית.

זה המקרה החדש (חכו להילוך החוזר)

וזה המקרה של רנדי ג'ונסון מ-2001

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully