וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגינים נגד CNN: "האם אי פעם ראיתם משגר רקטות של חמאס?"

10.8.2014 / 12:00

מאות השתתפו בסוף השבוע בהפגנה שהתקיימה מחוץ למשרדי CNN בניו יורק, כאשר הם קוראים לה ולרשתות טלוויזיה אמריקאיות אחרות להפסיק את ההטייה האנטי-ישראלית בשידוריהן

כמה מאות בני אדם השתתפו בסוף השבוע בהפגנה שהתקיימה בכיכר קולומבוס בניו יורק, מחוץ למשרדי CNN ומרכז טיים-וורנר, כאשר הם קוראים לה ולרשתות טלוויזיה אמריקאיות אחרות להפסיק את ההטייה האנטי-ישראלית בשידוריהן. אחר ממארגני ההפגנה, ג'רמי דריי, אמר לעיתון היהודי "Times of Israel" שהתקשורת האמריקאית התעלמה מהצד הישראלי בעימות בעזה. "החלטנו שהגיע הזמן להתייצב כנגד ההטייה בתקשורת", אמר. "העולם מאמין שישראל מתקיפה אנשים חפים מפשע".

בין השלטים שהונפו בהפגנה היה אחד שבו נכתב "אנו דורשים מ-CNN להפסיק ולתמוך בטרור", וברבים בהם הוצעו פרשנויות שונות לראשי התיבות CNN כמו "חרא, (crap) לא חדשות" ודומיהם. מפגין אחר אחז בשלט עליו נכתב "האם אי פעם ראיתם משגר רקטות של חמאס? התקשורת מקרינה פעולות של צד אחד בלבד".

בהפגנה נאמו כמה פעילים פרו-ישראלים העומדים בראש קבוצות לחץ אמריקניות הפועלות למען ישראל וארגונים פרו-יהודיים, בהם הרב סטיבן בורג ממרכז שמעון ויזנטל, הלן פרידמן מהארגון "אמריקאים למען בטחון ישראל" (AFSI) וקלואי סימון ולדרי מארגון CAMERA ("המכון לדיוק בסיקור המזרח התיכון באמריקה", המממן את פעילות אתר ביקורת התקשורת הימני "פרספקטיבה"), וג'ו היימס מהארגון "Honest Reporting". "אנחנו לא דורשים מהם להתעורר ולשיר את 'התקווה' מחר בבוקר", צוטט היימס באומרו לעיתון "Times of Israel". "אנחנו רק מבקשים מהם לעושת עיתונות טובה".

לא היה מי שהתייצב להפגין נגד המפגינים בסוף השבוע ולהציג את הדעה ההפוכה, אולם באותו המקום - רק שבוע קודם, מספר דומה של אנשים הפגינו נגד מה שהם כינו "כיסוי פרו-ישראלי ואוהד ישראל" על ידי אותן רשתות טלוויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully