וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפיק של רשת NBC העלה לאתר פורנו סרטון סקס שצילם בחשאי

10.9.2014 / 13:10

זו שיחת היום במסדרונות רשת NBC: אחד המפיקים במחלקת החדשות, קרלו דלברסון, צילם בחשאי את עצמו ובת זוגו מקיימים יחסי מין והעלה את הסרטון לאתר פורנו פופולארי. האישה הגישה תלונה במשטרה

NBC new. ShutterStock
NBC new/ShutterStock

מפיק מחלקת חדשות האונליין של רשת NBC צילם בחשאי את עצמו ובת זוגו מקיימים יחסי מין והעלה את הסרטון לאתר פורנו פופולארי, ללא ידיעתה.

קרלו דלברסון נעצר אתמול (שלישי) בחשד להפצת חומרי מעקב באופן בלתי חוקי והטרדה. בת זוגו, שגילתה את הסרטון על המחשב שלו, עזבה אותו ואת דירתם המשותפת. על פי התלונה שהגישה, דלברסון הציב בחדרם המשותף מצלמה נסתרת שצילמה אותם מקיימים יחסי מין בערב הוולנטיין.

לאחר שגילתה את הסרטון על המחשב האישי שלו, חודשים אחרי שצולם, היא שלחה לו אימייל ובו שאלה אותו מדוע צילם את הסרטון. הוא הודה בתכתובת בניהם כי העלה אותו לאתר הפורנו הפופולארי xtube, אשר לו 9 מיליון משתמשים רשומים.

דלברסון , שממשיך בנתיים בעבודתו ב-NBC, כתב אתמול בטוויטר ביקורת על שחקן קבוצת פוטבול אמריקאית שמסרב לענות לשאלות עיתונאים בפרשה הנוגעת לקבוצה. בתגובה הציפו אותו עוקביו בטוויטר בשאלות על הפרשה המביכה הנוגעת לו. דלברסון לא התייחס לדברים.

  • עוד באותו נושא:
  • nbc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully