וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן כספית מונה לחבר הנהלת ההתאחדות

17.4.2007 / 12:30

ישמש כיו"ר ועדת ההסברה. מזכירות ההתאחדות מינתה ועדה שתדון במרכז עתידי למכירת זכויות השידור של משחקי ליגת העל

שני חברי הנהלה חדשים - העיתונאי בן כספית ועורכת הדין דנה פוגטש - צורפו היום (שלישי) להנהלת ההתאחדות לכדורגל כנציגי ציבור. הנהלת ההתאחדות ישרה את צירופם של השניים פה אחד והעבירה את המלצתה לאישורה של האסיפה הכללית. כספית הצטרף כיושב ראש ועדת ההסברה של ההתאחדות, פוגטש, המשמשת כיושבת ראש ועדת התקנון של ההתאחדות, צורפה למזכירות כמוזמנת קבועה למזכירות כנציגת הנשים.

בנוסף צורפו להנהלת ההתאחדות גם מאזן גנאים, שלמה סופר, מחמוד סח ומנכ"ל הפועל כפר סבא גבי קצרה. במקביל הגיש אבי לוי מכתב התפטרות מההנהלה.

הנהלת ההתאחדות אישרה את מינויו של עו"ד אורי שילה כמנכ"ל ההתאחדות והוא יערוך חפיפה בין ה-1.4 ל-1.7 לתפקיד עם המנכ"ל המכהן חיים צימר. עו"ד קמר, ימשיך בתפקודו בייעוץ המשפטי אותו הוא ממלא בחמש השנים האחרונות, אך כעובד ההתאחדות בתפקיד סמנכ"ל.

חברי ההנהלה קיבלו דיווח על השלב הסופי בהליך למינוי דובר חדש להתאחדות לכדורגל בפיקוחה של ועדה הכוללת את היו"ר אבי לוזון, חבר מזכירות ההתאחדות חזי מגן, המנכ"ל חיים צימר, הסמנכ"ל אורי שילה והיועץ המשפטי עו"ד משה אביבי.

"ביום שני קיימנו ראיונות למתמודדים שעברו את הסינון הראשוני ושמונת המועמדים האחרונים שיילכו ביום חמישי וראשון למבחנים במכון "פילת". לאחר קבלת התוצאות נזמין את שלושת-ארבעת המועמדים הסופיים לראיונות לתפקיד הדובר כשלצוות המראיינים יצורפו בן כספית ורוני רימון".

ביום רביעי ה-18.4 תתפרסם מודעה להגשת הצעות למכרז על זכויות השידור של חמשת המשחקים פרט למשחק המרכזי בליגת העל. המזכירות מינתה ועדה שתנהל את הליך מכירת הזכויות ותביא המלצתה למזכירות. סכום המינימום שאושר למכרז הוא 17 מיליון ש"ח בשנה הראשונה, כשהמכרז יהיה לתקופה של 5 שנים עפ"י ייעוץ של חברת "Sport Five".

בנושא השתתפות קבוצות ישראליות במסגרת גביעי אופ"א השונים לעונת 2007/8, הבהירה ההתאחדות לאחר בדיקה עם אופ"א כי במקרה של זכייה של קבוצה באליפות ובגביע המדינה – הפיינאליסטית בגמר הגביע תעפיל לגביע אופ"א ותכנס למעגל המשחקים בסיבוב המוקדמות הראשון.

לאור זאת, הקבוצה שתסיים במקום השלישי בליגה תיכנס למעגל המשחקים בגביע אופ"א בסיבוב המוקדמות השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully