וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורב הראל מונה למנכ"ל פרומרקט

ענת קם

10.9.2007 / 11:44

במסגרת המהלך יוקצו ליורב אחוזים מהותיים מהבעלות של הקבוצה בשנים הקרובות והוא יהפוך לשותף מלא בקבוצה

יורב הראל, מי שכיהן בשנה וחצי האחרונות כמשנה למנכ"ל פרומרקט יהפוך למנכ"ל הקבוצה ויצורף לגרעין בעלי השליטה בחברה. שינוי זה הוא סופו של תהליך ארגוני שהחל עם הצטרפותו של הראל לקבוצה לפני כשנתיים.

הראל (33) היה לפני הצטרפותו לפרומרקט מנכ"ל אולפני הטלוויזיה "מימד" ואף כיהן כיועץ מיוחד לועדת המכרז של ערוץ 2. לפני כן כיהן כמפיק הראשי של האולפנים, כמפיק בכיר בטדי הפקות ועוד. הראל הצטרף לקבוצה לפני כשנתיים ועבר הכשרה ממושכת במטרה להכשירו לניהול הקבוצה, תהליך שהסתיים השבוע בשינוי ארגוני גדול במבנה החברה.

קבוצת פרומרקט הינה הקבוצה הגדולה בישראל בתחום השיווק החוויתי והאלטרנטיבי. מחזור הקבוצה הוא למעלה מ- 120 מליון שקל והיא משמשת כסוכנות הבית של חברות כמו סלקום, בנק הפועלים, קוקה-קולה, תנובה, פרוקטור אנד גמבל, עלית, טמבור, נביעות, בנק הפועלים, פסגות אופק, יס ואחרים.

הקבוצה אחראית בתחום האירועים והפסטיבלים למרבית הפרוייקטים הגדולים בשוק כמו כפר המוזיקה בניצנים, גמר כוכב נולד ו - ווליום כנרת, ועידת המשקיעים של בנק הפועלים, ביוטי סיטי של סופרפארם ועוד. לקבוצה למעלה מ- 100 עובדים קבועים והיא עובדת עם מרבית הלקוחות שלה על בסיס קבוע. השנה הייתה לקבוצה צמיחה גדולה ופרוייקטים רבים של הקבוצה זכו לתשומת לב תקשורתית גדולה. השקת המדיה סנטר של מיקרוסופט, השקת 360 בעבור תנובה, השקת ג'ילט (פיוז'ן) החדש וכמובן פרוייקט ווליום של סלקום, שהינו ספינת הדגל של סלקום במיצובה המוזיקלי וכולל מספר מהלכים מקבילים כווליום בדרכים, כוכב נולד, ווליום כנרת ועוד.

הקבוצה הוקמה ב- 1989 על ידי יוני סער, שהיה קודם לכן סגן העורך של המגזין "העיר". והיא כוללת 4 חברות מרכזיות: אירועים, קידום מכירות, תקשורת וייעוץ שיווקי, תערוכות-חנויות ומרכזי מבקרים. כמו כן שותפה החברה בחברת C לתוכן שיווקי ובחברות שיווק באמצעות הסלולאר, חברת מערכי המכירות UPSALE ועוד. הקבוצה הינה חוד החנית של השיווק האלטרנטיבי בישראל והיא נותנת תשובה מלאה לצרכים של חברות בכל הקשור לעולם שמעבר לפרסום מדיה רגיל.

יוני סער מסר: "לאחר 17 שנה בניהול והובלת הקבוצה אני מאמין כי נדרש דם חדש שיוכל לקחת את הקבוצה למקומות חדשים. השינוי בשוק התקשורת והשיווק הוא עצום. מגמת השימוש בשיווק אלטרנטיבי על פני השיווק המסורתי, קרי הפרסום, מתעצמת משנה לשנה ואנו נסיים את השנה בגידול דו סיפרתי. תוכניות העבודה של פרומרקט לעתיד, בכדי להמשיך ולהוביל את השוק, דורשות כניסה לתחומים נוספים כמו שיווק מפה לאוזן, שיווק באמצעות האינטרנט, פיתוח תחום השיווק באמצעות בידור ותרבות ועוד".

יורב הראל מסר: פרומרקט היא חברה טובה והפיכתה מטובה למצוינת היא משימה כבדה וגדולה. אחרי שנה וחצי בתחום ומעבר חד מעיסוק בתחום הטלוויזיה לסוגיו אני מאמין כי תחום השיווק האלטרנטיבי לסוגיו השונים הוא אחד התחומים המרתקים שקיימים. מגוון הפעילות של פרומרקט מאפשר לנו להיות חוד החנית בעבור חברות המחפשות לזרוק הצידה את משרדי הפרסום שלהם ולהתחיל לעשות שיווק אמיתי, נכון, אישי וקולע לעידן החדש ולסוג הצרכנים החדשים."

במסגרת המהלך יוקצו ליורב אחוזים מהותיים מהבעלות של הקבוצה בשנים הקרובות והוא יהפוך לשותף מלא בקבוצה. במקביל למינוי יורב הראל למנכ"ל הודיעה היום הקבוצה גם על שורת מנויים נוספת ושינויי מבני שיאפשר לה לטפל בצורה הדוקה יותר בלקוחות ואף להתרחב בכמות הלקוחות והפרוייקטים.

הקבוצה הודיעה גם על מינויי שלושה סמנכ"לים בכירים: יניב פרנקו, אסטרטגיה וקריאייטיב, צחי ראובני, לקוחות ורואת החשבון שרה קוהלי לתחום הכספים. קובי יגאלי, מהמפיקים המנוסים בישראל, התמנה לסמנכ"ל האירועים של החברה ועדי ברונר לסמנכ"ל לקוחות וחברות בנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully