וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המיזם

ענת קם

21.10.2007 / 2:24

איך תפתחו את השבוע בלי להתעדכן במה שקורא בדה יואל? והיום: קורס לעתונאים, עוד כתבים שמצטרפים והרמת כוסית חגיגית לקינוח

במיזם הכלכלי של ידיעות לא מסתפקים בציד כשרונות בעיתונים המתחרים. בסוף השבוע הסתיים קורס הכשרת עיתונאים של המיזם שארך כשלושה חודשים. 12 עורכים וכתבים חדשים נולדו.

לקורס התקבלו 24 נבחרים, מתוך מאות ששלחו קורות חיים וכמאה שהגיעו להבחן. במהלך הקורס הם זכו להרצאות בנושאים שונים מבכירים בעולם התקשורת והכלכלה בהם: עורך ידיעות שילה דה בר, עורך המשנה של העיתון רון ירון והפרשן הכלכלי סבר פלוצקר, מנכ"ל סלקום עמוס שפירא, אנשי יחסי הציבור מוטי שרף ורני רהב ואחרים. משתתפי הקורס הם בעלי רקע כלכלי או משפטי, אך ללא נסיון עיתונאי משמעותי. הבוגרים המאושרים יוצבו בתפקידי כתיבה ועריכה על פי כישוריהם.

ממעריב לדה-יואל, מגלובס ל-TheMarker

בתוך כך נמשכות התזוזות בעיתונים הכלכליים: כתבת הלייף סטייל גיל זאבי-ציבלין תצטרף גם היא למיזם של ידיעות אחרונות. זאבי-ציבלין עבדה ארבע עשרה שנים במעריב, מתוכן היתה שש שנים שליחת העיתון בלונדון, כמו כן היא מגישה בערוץ החיים הטובים. בדה-יואל היא תמשיך בתחום הלייף סטייל ותצטרף אל יעל ויינר עמה עבדה עוד במעריב. וינר כזכור תערוך את החלק המגזיני בעיתון המודפס. בימים הקרובים צפוי לחתום במיזם גם גולן פרידנפלד, סגן עורכת מדור שוק ההון בגלובס.

עזיבה נוספת מגלובס: מעיין כהן, כתבת האינטרנט של העיתון, עוברת ל- TheMarker, שם תמלא את אותו התפקיד. כהן עבדה בגלובס שש שנים, במהלכן ערכה את מדור "נתח שוק" ובשנה האחרונה הייתה כאמור כתבת אינטרנט.

ביום שישי האחרון נערכה במשרדים החדשים של המיזם ברמת החייל הרמת כוסית חגיגית בהשתתפות ההנהלה והעובדים שהצטרפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully