וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: לובטון מצטרף לבאומן

עדי דברת

29.5.2008 / 10:40

סמנכ"ל השיווק הפורש של HOT, מונה למנכ"ל משותף במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי. יצטרף כמנכ"ל משותף במשרד עם משה גאון

יוסי לובטון, סמנכ"ל השיווק הפורש של HOT מונה למנכ"ל משותף במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי. לובטון ישמש כמנכ"ל משותף לצד המנכ"ל הנוכחי של באומן בר ריבנאי, שהינו גם אחד מבעלי המשרד, משה גאון. לובטון יחל את תפקידו בשבוע הבא.

הבעלות במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי נחלקת בין יורם באומן, מיקי בר, שוני ריבנאי ומשה גאון. אולם, מקורב לעסקה העריך כי לובטון לא היה מסכים לקבל את התפקיד הנוכחי ללא שהובטח לו להיות שותף במשרד. באומן בר ריבנאי החליף מספר מנכ"לים בשנים האחרונות. גאון, שמשמש כמנכ"ל המשרד זו הפעם השנייה, מכהן בתפקידו בקדנציה הנוכחית מתחילת 2007. גאון חזר לשמש מנכ"ל המשרד כשנתיים לאחר שפרש מניהולו. גאון החליף את יורם באומן, מבעלי המשרד ויו"ר הקבוצה, ששימש מנכ"ל הקבוצה במשך כשנה, עד כניסתו של גאון לתפקיד. לפני יורם באומן ניהל את הקבוצה יעקב קדמי, שהיה אמור להפוך עם הזמן לשותף ובעל מניות בקבוצה, אך פרש מתפקידו אחרי חצי שנה בלבד. הצורך בהבאת מנכ"ל משותף למשרד נובע, ככל הנראה, מפטירתו של אביו של משה גאון - בני גאון ז"ל - מייסד, יו"ר הדירקטוריון והעומד בראש חברת גאון אחזקות. משנפטר אביו לאחרונה, עומד על הפרק מינויו של גאון, המשמש כדירקטור בחברה ויו"ר הוועדה האסטרטגית של החברה, ליו"ר גאון אחזקות. יורם באומן, יו"ר קבוצת באומן בר ריבנאי, אמר בתגובה: "אנו שמחים על הצטרפותו של יוסי לקבוצה ולניהול המשרד לצידו של משה. אני, משה והצוות הבכיר של המשרד מכירים את יוסי שנים ארוכות ואין לנו ספק שניסיונו הרב בשיווק וניהול, וההיכרות העמוקה שלו עם הבעיות והאתגרים של המפרסמים יתרמו רבות לחיזוק ושדרוג איכות השירות של המשרד ומערכת העבודה המשותפת שלנו עימם בכל התחומים".

קבוצת באומן בר ריבנאי מייצגת בישראל את סוכנות הפרסום הבינלאומית Saatchi & Saatchi. הקבוצה כוללת 18 חברות בתחומי הפרסום, שיווק, יעוץ אסטרטגי, רכש ותכנון מדיה, אינטרנט, עיצוב, תוכן שיווקי, פרסום בינלאומי ועוד. ההנהלה הבכירה של המשרד כוללת את יורם באומן המכהן כיו"ר הקבוצה, משה גאון המכהן כמנכ"ל, אבשה שילין המישנה למנכ"ל שמונה לאחרונה למנכ"ל הפעילות הבינלאומית של הקבוצה, דיויד אדלשטיין המישנה מנכ"ל קריאייטיב, ליאור עמית סמנכ"ל הכספים ודורית גווילי סמנכ"לית ההפקות של המשרד.

באומן בר ריבנאי סיים את 2007 עם היקף פרסום של כ-83 מיליון דולר (במחירים ריאליים. הערכה לפי מחירי מחירון של יפעת בקרת פרסום).

בין לקוחות באומן בר ריבנאי ניתן למצוא את: פלאפון, HOT, יוניליוור, פרוקטר אנד גמבל, דלק מוטורס, בנק לאומי למשכנתאות, שטראוס עלית, סופר-פארם, מגה ספורט, H&O, אייס, אוטו דיפו, מכבי שירותי בריאות ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully