וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערפד המיתולוגי

ענת קם

9.3.2009 / 17:42

סיגל אבין תביים מספר פרקים בדרמת הערפדים "החצויה" ש-HOT ודורי מדיה מפיקות ישירות ל-VOD

סיגל אבין מצטרפת לצוות "החצויה" ותביים מספר פרקים לצדו של במאי הסדרה שי קפון. אבין כתבה בעבר את הטלנובלות של HOT "לחיי האהבה", "משחק החיים" ו"מיכאלה" והיתה חלק מצוות הפיתוח של "טלנובלה בע"מ" ו-"בובות" שביים קפון. אבין אף כתבה את הסדרה "האקס המיתולוגי" שנרכשה בשנה שעברה לשידור בארצות הברית על ידי רשת CBS. צילומי "החצויה" מתקיימים לראשונה בשני אולפני ענק בו זמנית בנווה אילן. הסטים הנפרדים יאפשרו לאבין לביים במקביל לקפון.

"החצויה" מביאה את סיפורה של אלכס, נערה מופנמת בת 15 שמגלה שהיא חצי ערפד חצי אדם והיחידה שיכולה להציל את העולם במאבק בין העתיק בין בני אדם וערפדים. אלכס מגלה את ייעודה בעזרתו של ליאו, תלמיד חדש בבית הספר, שמסתבר כי הוא ערפד בן 600 שנשלח לסייע לאלכס במשימתה. את אלכס וליאו יגלמו כוכבי הנוער עמית פרקש ויון תומרקין.

בעקבות הצלחת RedBand, ששודרה באופן בלעדי ב-HOT VOD הוחלט על העלאת סדרה נוספת בפלטפורמה זו. "החצויה" היא הפקה משותפת ל-HOT ולדורי מדיה דרסט הפקות ששיתפו פעולה בעבר בטלנובלות השונות של HOT. יוצרי הסדרה הינם אילן רוזנפלד ("הפיג'מות") ושירה אלון. את המוזיקה לסדרה יכתוב טל פורר. את הסדרה אמור היה לביים ריב הורוביץ, אולם הוא עזב את התפקיד לאחר חילוקי דעות עם ההפקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully