וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני ארזי מונה לדובר מועצת יש"ע

אמילי גרינצווייג

3.1.2011 / 12:52

מנהל מחלקת החדשות של רדיו "קול חי" עובר לשמש כדובר מועצת יש"ע, במקומו של ישי הולנדר. ארזי: "נכון להתחיל ברגל ימין את התפקיד החדש והמאתגר"

רוני ארזי (26) מונה לדובר מועצת יש"ע. הוא שימש עד עתה כמנהל מחלקת החדשות של רדיו "קול חי" וכעורך החדשות של העיתון "בשבע" ויכנס רשמית לתפקידו החדש ב-1 בפברואר.

ארזי, מחליף את ישי הולנדר, שכיהן בתפקיד בארבע השנים האחרונות ומונה לאחרונה למנהל מערך התקשורת והדוברות במשרד יחסי הציבור EDK תקשורת .

את דרכו העיתונאית החל בגלי צה"ל ביוני 2003, שם שימש כעורך התוכנית "המילה האחרונה". עם תום שירותו הצבאי, כיהן ככתב צבא וביטחון בעיתונים "ישראלי" ו-"מקור ראשון", ואחר כך עבר לתחנת הרדיו "קול חי", שם כיהן כמנהל מחלקת החדשות. בשנה האחרונה שימש במקביל כעורך החדשות של העיתון "בשבע".

ארזי אמר היום כי הוא "מודה לרדיו קול חי על שנים של עשייה מעניינת ועל הגיבוי שנתנה הנהלת הרדיו, בראשות המנכ"ל עדו ליבוביץ, למהלכים המקצועיים החשובים שנעשו במחלקת החדשות בשנים האחרונות. אני נכון להתחיל ברגל ימין את התפקיד החדש והמאתגר, ומקווה שניסיוני בעולם התקשורת יתרום משמעותית להצלחתה של מועצת יש"ע".

יו"ר מועצת יש"ע, דני דיין אמר כי "רוני מביא עמו לתפקיד ניסיון עיתונאי וניהולי מוכח, היכרות מצוינת של העיתונות הכתובה והמשודרת ושל דרכי פעולתה וכן הבנה מעמיקה של התחומים בהם מועצת יש"ע עוסקת. כל זאת, יחד עם יכולת גבוהה ו-'ראש גדול'. אני משוכנע שרוני ארזי יתרום רבות למילוי משימותיה של מועצת יש"ע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully