וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדי להב מונה לעורך הראשי של וואלה!

וואלה! ברנז'ה

5.1.2011 / 16:30

להב שימש בתפקידו האחרון כסמנכ"ל התוכן והעורך הראשי של אתרי האינטרנט של קבוצת הארץ; בעברו היה ממקימי וואלה! חדשות. להב ייכנס לתפקידו בפברואר 2011

גדי להב מונה לעורך הראשי של וואלה! וייכנס לתפקידו בחודש פברואר 2011. במסגרת תפקידו ישמש גם כחבר הנהלת וואלה!.

להב (37) שימש בחמש השנים האחרונות כסמנכ"ל התוכן והעורך הראשי של אתרי האינטרנט של קבוצת הארץ. להב הקים את אתר עכבר העיר והפך אותו לאתר מוביל בתחומו. כמו כן היה אמון על פיתוחן של אפליקציות האייפון של אתרי הקבוצה.

עבור להב, בעל תואר שני במנהל עסקים (MBA) ממוסד הלימוד ESADE בברצלונה ותואר ראשון בפילוסופיה ואומנות מאוניברסיטת ת"א, זהו סיבוב שני בוואלה!, לאחר שעבד בשורותיה בין השנים 1999-2002 והיה ממקימי וואלה! חדשות – ערוץ אותו גם ניהל ושימש כעורך הראשי שלו. בעברו כיהן, בין היתר, בתפקידי עריכה שונים בידיעות אחרונות, במעריב ובמגזין טיים אאוט.

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!: "גדי משלב ניסיון עיתונאי עשיר עם מקצוענות אינטרנט ויכולות ניהוליות מוכחות. אנו שמחים וגאים לצרף אותו לוואלה!".

יהורם דילמאני, סמנכ"ל התוכן של וואלה!: "גדי הוא חיזוק משמעותי למחלקת התוכן של וואלה! ומינויו לעורך הראשי מצביע על חשיבות ומרכזיות התוכן בוואלה!. אין לי ספק שהוא יוכל לתרום לנו רבות במימוש מטרתנו, שהיא כמו תמיד, להביא את התוכן הכי טוב לגולשי האינטרנט בישראל".

גיא רולניק, סגן מו"ל קבוצת הארץ, מסר: "בחמש השנים האחרונות גדי תרם תרומה עצומה לחטיבת האינטרנט של הארץ, ובראשה הקמת אתר עכבר העיר והפיכתו תוך ארבע שנים לאתר התרבות והבילוי הגדול בישראל, עם 100 אלף גולשים ביום. אני מאחל לו בהצלחה בדרכו החדשה".

גדי להב: "התחלתי את דרכי באינטרנט בוואלה!. מבחינתי זו סגירת מעגל, אני שמח לחזור אליה ומוכן לאתגרים שעומדים בפנינו. אני רוצה להודות לקבוצת הארץ, ולגיא רולניק בפרט, על חמש שנים של עשיה ללא הפסקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully