וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי צמיר עוזב את ערוץ 10

אמילחי גרינצווייג

6.1.2011 / 2:21

איתי צמיר ,מנהל מחלקת האינטראקטיב והניו-מדיה בערוץ 10, פורש מהחברה לאחר שלוש וחצי שנים "אני עוזב בית חם בו רכשתי כלים ותובנות שלא ניתן היה לרכוש בשום מקום אחר", אומר צמיר

איתי צמיר (32), מנהל מחלקת האינטראקטיב והניו-מדיה בערוץ 10, פורש מהחברה לאחר 3.5 שנים.

במסגרת תפקידו היה אמון על השיווק הדיגיטלי של הערוץ ומותגיו ועל נוכחות הערוץ בניו-מדיה. בשנים האחרונות התמקד צמיר בשילוב הערוץ בזירות המדיה החברתית השונות. לפני כשלוש שנים זיהה צמיר את פעילות הבלוגרים בתחום הטלוויזיה כבעלת חשיבות עליונה, וייסד את מועדון משפיעני הרשת (Celwebs) הראשון והגדול בישראל, מועדון המהווה פלטפורמה לשיתוף פעולה עם 120 בלוגרים ומשפיעני רשת מהמובילים בישראל.

מישור פעילות נוסף אותו יזם צמיר בערוץ 10 הוא פיתוח של תוכן וידאו אינטרנטי שמקביל לתוכן הטלוויזיוני. דוגמא בולטת לכך היא סדרת האינטרנט "קובי היפה והחנון" שנהגתה ופותחה במחלקת האינטראקטיב של הערוץ .

בקרוב יעלה הפרויקט האחרון אותו יזם צמיר במסגרת תפקידו: "10 Like" - אפליקציית טלוויזיה חברתית לסמארטפונים שהיא ראשונה מסוגה בעולם, אפליקציה שפותחה בשותפות עם חברת הסטארט אפ TGP Media.

"אני רוצה להודות ליוסי ורשבסקי ולמודי פרידמן שנתנו לי את הזכות להוביל את ערוץ 10 במסע המרתק לעולם הניו-מדיה. אני עוזב בית חם ויצירתי בו רכשתי כלים ותובנות שלא ניתן היה לרכוש בשום מקום אחר", אמר צמיר, שפונה לדרך עצמאית.

יוסי ורשבסקי, מנכ"ל ערוץ 10: "איתי הביא את ערוץ 10 לשיאים חדשים בניו מדיה. אני משוכנע שהערוץ ימשיך להשתמש בשירותיו כיועץ חיצוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully