וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטר עיתונאי ידיעות אחרונות יגאל סרנה

אמילי גרינצווייג

20.2.2011 / 23:58

העיתונאי הוותיק עובד בעיתון מאז 1986 ומועסק במסגרת הסכם קיבוצי. סרנה: "אני אוהב לעבוד בידיעות, זה סוג של הלם". ועד העובדים בעיתון יערער על הפיטורים

עיתונאי ידיעות אחרונות יגאל סרנה עוזב את העיתון. סרנה, נמנה על העובדים הוותיקים בעיתון המועסקים בחוזה קיבוצי והוא כותב בחלקיו השונים של ידיעות אחרונות מאז 1986. לאחרונה זומנו עוד שלושה מעובדי החוזה הקיבוצי בעיתון לשימוע שלפני פיטורים.

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אמר סרנה : "זה מקום עבודה מאוד אהוב עלי ושאני חושב שהיו לנו יחסים נהדרים במשך השנים. אני אוהב לעבוד בידיעות וגם בשבילי זה סוג של הלם. ואני עדיין בתוך ההלם הזה. מהרגע שהסיפור יצא קיבלתי תגובות רבות של אנשים רבים במערכת ומוחצה לה ששותפים להפתעה הלא נעימה הזאת, אני אטפל בכך. כל חיי התעסקתי בעוולות, כשזה מגיע אליך אתה לא אמור להיות מופתע. אין לי כוונה לשבת בבית, אני לחלוטין מופתע ומרגיש שזאת התחלה של דרך שאין לי מושג איך היא תראה. זה לא סיום יחסיי עם המקום הזה, לו תרמתי וממנו קיבלתי במשך 25 שנה".

גורמים בועד העובדים של ידיעות אחרונות אומרים כי מדובר מבחינתם בצעד חד צדדי ודורשים לזמן ועדה פריטטית בהשתתפות נציג ההנהלה ונציג הועד.

מידיעות אחרונות לא התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully