וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני אסקל עוזב את נענע 10

אמילי גרינצווייג

3.5.2011 / 12:18

אסקל, העורך הראשי של האתר, יעזוב ביולי לאחר שלוש שנים באתר. אסקל: "אני רוצה להודות למנכ"ל גיא אליאב על האמון המלא ועל היד החופשית שנתן לי לכל אורך הדרך"

פיני אסקל, העורך הראשי של נענע10, פורש מתפקידו. אסקל יעזוב את הפורטל בתחילת יולי אחרי שלוש שנים, מתוכן שנתיים כעורך ראשי.

אסקל, 32, החל את דרכו באתר כעורך האחראי על ערוצי התרבות והסלבס, כמבקר טלוויזיה וקולנוע, וכסגן העורך הראשי רותם דנון אותו החליף. בעבר שימש כסגן עורך המגזין "פנאי פלוס", כעורך "וואלה סלבס" וכמבקר הטלוויזיה של "וואלה תרבות", ומוקדם יותר עבד כקופירייטר.

אסקל מסר בתגובה: "הגעתי לתחושת מיצוי תפקידי כעורך האתר לאחר שבתקופתי כעורך הראשי הגענו לשיא כל הזמנים במספר הגולשים. אני רוצה להודות למנכ"ל גיא אליאב על האמון המלא ועל היד החופשית שנתן לי לכל אורך הדרך, ובעיקר לחבריי לדרך, אנשי מחלקת התוכן האיכותיים והמוכשרים. אני אוהב ומעריץ אותם ובטוח שגם בלעדיי הם ימשיכו לעשות את מה שהם עושים כל כך טוב".

מנכ"ל נענע10, גיא אלון אליאב, מסר בתגובה: "אני מודה לפיני על שנתיים מדהימות של שותפות לדרך ולמהלכים האסטרטגיים של נענע10 ועל תקופה יפה שבה האתר כמעט הכפיל את כמות הגולשים במקביל לאתגרים לא קלים. אני מאחל לפיני המון הצלחה באתגר הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully