וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילך סיגן עוזבת את גלובס

אמילי גרינצווייג

23.5.2011 / 12:02

סיגן תעזוב את העיתון לאחר תשע שנים בהם כיהנה בתפקידי כתיבה ועריכה בכירים. לאחרונה שבה ועלתה האפשרות לאחד את עמודי החדשות של העיתון עם מוסף "גלובס הערב"

העיתונאית לילך סיגן עוזבת את גלובס לאחר תשע שנים. סיגן היא עורכת המוסף היומי "גלובס הערב" והעורכת האחראית על המגזין החודשי "פירמה". כמו כן סיגן היא היזמית והעורכת הראשית של הספר השנתי "מדד המותגים" של גלובס.

סיגן החלה את דרכה העיתונאית בקבוצת הארץ, שם הקימה לפני יותר מ-15 שנה את מדור השיווק והפרסום של העיתון. היא משמשת כפרשנית במגוון תכניות טלוויזיה. בעבר גם הנחתה מספר תכניות טלוויזיה, ובהן "הזירה הכלכלית" בערוץ 2, והתכנית "הקמפיין" ששודרה בערוץ 2 במסגרת שידורי הטלוויזיה החינוכית. כמו כן היא פרסמה שלושה ספרים בהוצאת ידיעות אחרונות.

באוקטובר האחרון הושעתה סיגן מעבודתה לתקופה של שבוע, זאת בעקבות המאמר שכתבה במוסף ממון של העיתון ידיעות אחרונות, בו תקפה את הסיקור התקשורתי של פרשת הבוררות שהוזמנה על ידי חברת חיפושי הגז והנפט רציו, שבעלה ליגד רוטלוי, הוא אחד מבעליה. גורמים רבים בגלובס זעמו על פרסום המאמר במוסף הכלכלי המתחרה. לפרסום המאמר קדמו חילופי דברים בין סיגן לבין עורך העיתון, חגי גולן, על סיקור הפרשה.

בחודשים האחרונים שבה ועלתה האפשרות לאחד את עמודי החדשות של גלובס עם מוסף "גלובס הערב". בתקופה האחרונה אף נערכו מספר פיילוטים לפורמט החדש של העיתון.

נשיקות לכולם

במייל הפרידה ששלחה לעובדי העיתון כתבה סיגן: "אני עוד לא יכולה לספר לאן אני עוזבת, אבל ברגע שאוכל כמובן שאגיד. קשה נורא לסכם תשע שנים בכמה משפטים, אז רק אומר שגלובס היה בשבילי בית נפלא במהלך השנים ונתן לי אפשרות נהדרת להתפתחות אישית, ושמאוד אתגעגע...
(חוץ מלנסיעות לראשון, אם להיות לגמרי כנה:) בקיצור, חברי היקרים, כל מי שאני חייבת לו משהו, או צריכה לסגור איתו איזה קצה – זה הזמן לסגור את החוב! עוד אין תאריך סופי אבל מאוד בקרוב יהיה. נשיקות לכולכם ואני בטוחה שנשמור על קשר".

מגלובס נמסר: "בהנהלת העיתון קיבלו בצער את דבר עזיבתה של סיגן, ואיחלו לה בהצלחה בהמשך דרכה". איתן מדמון, מנכ"ל העיתון מסר: "אני מלא הערכה ללילך סיגן על תפקידיה המגוונים והבכירים שמילאה בגלובס. לילך, ביזמותה ובאיכות המקצועית שלה, תרמה רבות לפיתוחו ולמיצובו של גלובס בערוצי ההפצה השונים. אני מודה לה על שנות עבודתה הרבות בגלובס ומאחל לה הצלחה רבה בדרכה החדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully