וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוחי דנקנר יוצא לשופינג

אמילי גרינצווייג

16.6.2011 / 13:11

בכירי IDB פנו לאחרונה למספר בכירים בהארץ והציעו להם להצטרף למעריב. ארי שביט, עמוס הראל ואבי יששכרוף קיבלו הצעות. הכתבת הפוליטית מזל מועלם חצתה את הקווים ותעבור למעריב

מזל מועלם, הכתבת הפוליטית של הארץ, עוברת למעריב.
מועלם תשמש ככתבת הפוליטית של מעריב, במקומה של מיה בנגל, שתסיים את תפקידה הנוכחי ותשתלב בתפקידי עריכה בכירים וכתיבת מאמרים בעיתון.

מועלם הודיעה היום למערכת הארץ על עזיבתה את העיתון, זאת לאחר 12 שנים בעיתון בהם שימשה במספר תפקידים ביניהם הכתבת הפוליטית וכתבת הפנים.

בתקופה האחרונה, מאז רכישת מעריב על דיסקונט השקעות מקבוצת IDB שבשליטתו של נוחי דנקנר, מתקיימת מסכת גיוסים לעיתון. בכירי IDB פנו למספר עיתונאים בכירים בהארץ בהם ארי שביט, עמוס הראל ואבי יששכרוף.

מזל מועלם אישרה את הפרטים. מיה בנגל מסרה בתגובה :"אני מכירה את מזל שנים רבות ואני בטוחה שהיא תהיה מצויינת. אעזור לה בשמחה ככל הנדרש. באשר אלי, מזה שש וחצי שנים אני רפורטרית – כתבת ופרשנית פוליטית – ומרגישה שהגיע הזמן לאתגר המקצועי הבא: לקחת חלק בהליך הטוב והחשוב שעובר מעריב".

ארי שביט סרב להגיב, אבי יששכרוף מסר: "בעבר היו אלי פניות מכלי תקשורת וסרבתי להגיב עליהן בעיתונות, אין ברצוני לעשות זאת גם הפעם". את תגוב תו של עמוס הראל השוהה בחו"ל לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully