וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל התכניות של ערוץ 1 התפטר

אמילי גרינצווייג

4.7.2011 / 16:15

אלי בבא הודיע על עזיבתו את התפקיד. הוועד המנהל של רשות השידור החליט לאחרונה על הפסקת תפקידיהם של המנהלים בפועל ויציאה למכרזים חדשים

מנהל מחלקת התכניות בערוץ 1, אלי בבא, הודיע על סיום תפקידו. בבא ישוב לתפקידו הקודם כמנהל מחלקת הפרומו של ערוץ 1. בבא, שלח השבוע מכתב להנהלת הרשות בו הוא
דורש כי זכויותיו ישמרו, כמי שמילא קדנציה שלמה בתפקיד. בין היתר כותב בבא: "אני ממלא את התפקיד על פי בקשת ההנהלה, לא ביקשתי את התפקיד ולא יזמתי לקבל אותו. יתרה מכך, מספר פעמים ביקשתי לשחרר אותי מהתפקיד, אך הופעלו עלי לחצים גדולים מלווים בהבטחות לקבלת תנאי מנהל חטיבה בכדי שאמשיך במילוי תפקידי בפועל".

הוועד המנהל של הרשות הודיע לאחרונה על יציאה למכרז לתפקיד מנהל התכניות בערוץ 1 וכן של מנהל חטיבת החדשות אותו, תפקיד אותו ממלא יורם כהן. עוד קודם לכן הודיע הוועד המנהל על הפסקת עבודתם של מנהל הרדיו אריה שקד וכן של מנהל הטלוויזיה מושון מצליח ולשניים נערך שימוע שלפני פיטורים.

אגודת העיתונאים בירושלים פנתה בעקבות הדברים לבית הדין לעבודה בירושלים וביקשה להפסיק לאלתר את פיטורי המנהלים. הנושא ידון כעת בין הצדדים במטרה להגיע לפשרה.

מנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר מסר בתגובה: "אני מצר על החלטתו של בבא. ניסיתי לשכנע אותו לחזור בו. רשות השידור חייבת לאלי בבא הרבה ואני מקווה שהוא יתמודד במכרז לתפקיד מנהל התכניות. רשות השידור צריכה אותו". טרם התקבלה תגובתו של אלי בבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully