וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיסאות מוזיקליים בחדשות 10

וואלה! ברנז'ה

21.8.2011 / 21:45

הכתב המדיני של החברה, צ'יקו מנשה, יפסיק לבקשתו לסקר את התחום ויצטרף לצוות התכנית "המקור". עורך המהדורה המרכזית אסף זוהר הודיע היום על עזיבתו את התפקיד

הכתב המדיני של חדשות 10 צ'יקו מנשה צפוי לסיים בקרוב את תפקידו במהדורת החדשות של החברה. גם העורך הראשי של המהדורה אסף זוהר הודיע היום על סיום תפקידו, לאחר תקופה בת כשנתיים במהלכה ערך את המהדורה. זוהר צפוי לעזוב את חדשות 10 עם סיום תפקידו והמועמד להחליפו הוא ישראל טוויטו, עורך מהדורת השבת של חדשות 10. מנשה עתיד להצטרף לתכנית התחקירים "המקור" של ערוץ 10.

צ'יקו מנשה, 33, הצטרף לחדשות 10 בסוף שנת שנת 2005 והחליף בתפקיד את גור צלל יכין, שנפרד אז מחדשות 10. את הקריירה העיתונאית שלו החל בקול ישראל, שם שימש כתב לענייני משטרה. לאחר מכן, במשך שלוש שנים היה כתב בחברת החדשות של ערוץ 2, שם סיקר את תחומי הבריאות ואיכות הסביבה ואף פרסם מספר תחקירים. בין תחקיריו הבולטים של מנשה בחדשות 10 ישנה חשיפת הסיפור האמיתי מאחורי הדחת היועץ לבטחון לאומי עוזי ארד.

במייל שהעביר היום אסף זוהר לעובדי חדשות 10 הוא כתב שביקש לעזוב את התפקיד, אולם ישאר בו עד אחרי החגים. את דרכו העיתונאית החל זוהר, 33, ככתב בגלי צה"ל, לאחר מכן הצטרף לעיתון גלובס. לחדשות 10 הגיע לפני כתשע שנים ככתב לענייני משטרה. לפני כשלוש שנים החל לערוך במהדורת החדשות, תחילה כעורך משנה ואז כעורך ראשי של המהדורה במקומה של טלי בן עובדיה.

מנכ"ל חדשות 10 ראודור בנזימן התייחס לעזיבתו של זוהר ומסר: "מדובר בעורך ואיש תקשורת מהשורה הראשונה, שהוביל את המהדורה המרכזית מסביב לשעון, יום אחר יום, בסדר היום הציבורי הישראלי העמוס והדינאמי, כדי לייצר מהדורת חדשות מקצועית ומהימנה ". אסף זוהר מסר: "במהלך שנות עבודתי בחדשות 10 מצאתי נבחרת מדהימה של אנשי תקשורת מוכשרים, מהטובים בארץ. אין לי ספק כי מדובר בצוות מנצח של אנשים מוכשרים מסורים ומקצועיים. אני גאה שהיתה לי את הזכות לעבוד איתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully