וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתבים חדשים במוסף התרבות של מעריב

אמילי גרינצווייג

28.8.2011 / 15:23

הילו גלזר, עופר מתן, אלעד בילו, שלושתם יוצאי "העיר" ו"עכבר העיר", יצטרפו למוסף שעתיד לראות אור אחרי החגים ויערוך עמית שוהם

שלושה כתבים חדשים מונו למוסף תרבות מעריב המתחדש. עופר מתן ישמש ככתב הקולנוע של המוסף, אלעד בילו ישמש ככתב בידור ומדיה והילו גלזר מונה לכתב מגזין במוסף.

מתן יכתוב במקביל גם טור בנושאי כדורסל ב"זמן תל אביב" מקומון מעריב בתל אביב, זאת בדומה לטור אותו פרסם בחודשים האחרונים במוסף הספורט של הארץ. מתן מגיע למעריב לאחר שמונה חודשים בהם כתב כפרילנס במגזין טיים אאוט ובמוסף "גלריה" של הארץ. קודם לכן שימש במשך כשנתיים ככתב מגזין בעיתון "העיר" כמו גם מבקר קולנוע במשך כשבעה חודשים.

אלעד בילו יחליף בתפקידו את ערן סויסה שעבר לישראל היום. בילו החל את דרכו בעולם התקשורת בגלי צה"ל ושימש בחודשים האחרונים כתב הטלוויזיה והמוזיקה של עכבר העיר אונליין.

הילו גלזר, עד לאחרונה סגן עורך "עכבר העיר". היה בעבר עורך בחדשות ב"העיר" וכן עבד כשנתיים ככתב מגזין במקומון.
כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, מעריב יוציא לאור מוסף תרבות יומי בפורמט דומה לזה של מוסף התרבות גלריה של הארץ. בחודשים האחרונים מונה עמית שהם לעורך המוסף כמו כן הצטרפו למערכת המוסף ניב הדס ואודי הירש.

הילו גלזר אישר את הפרטים. עופר מתן אמר בתגובה: "זה נכון". אלעד בילו אמר בתגובה: "תודה לטל לוין ונועה אפשטיין. ותודה גדולה לעמית שהם, שי גולדן ואבי משולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully