וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל חדשות 10 ראודור בנזימן התפטר מתפקידו

אמילי גרינצווייג

7.9.2011 / 16:45

בנזימן הודיע על התפטרותו בעקבות החלטת הערוץ לשדר התנצלות בפני שלדון אדלסון בעקבות כתבה ששודרה במהדורת שישי של הערוץ. ההערכה היא שגם עורכת המהדורה רותי יובל תתפטר

ראודור בנזימן מנכ"ל חדשות 10 הודיע על התפטרותו בעקבות החלטת הערוץ לפרסם הודעת התנצלות בפני שלדון אדלסון, מו"ל ישראל היום, במהדורת "השבוע", מהדורת שישי של חדשות 10. ההערכה היא כי גם עורכת "השבוע" רותי יובל צפויה להתפטר.

בהודעה ששלח לפני זמן קצר לעובדי חברת חדשות 10 פירט בנזימן בפני עובדי חדשות 10 את הסיבה לעזיבתו: "מחרתיים, במסגרת התכנית 'השבוע', תשודר התנצלות על כתבת פרופיל ששודרה בתחילת השנה על שלדון אדלסון.‬‬ משיקולים של טובת החברה קיבלתי את ההסכם בעניין ההתנצלות, אך כמנכ"ל וכעורך ראשי של חברת החדשות איני יכול לחיות עם תוצאותיו ולצערי אני לא רואה מוצא אחר מלבד הגשת התפטרות ולכן הודעתי היום‬‬ לדירקטוריון החברה ולהנהלת הערוץ כי אני מסיים את תפקידי.‬‬"

ראודור בנזימן מנהל את חדשות 10 בשלוש וחצי השנים האחרונות. מפברואר 2008. הוא הצטרף לחברת החדשות כבר בראשית 2007 עת מונה לסמנכ"ל התוכן של חדשות 10. בנזימן החל את דרכו העיתונאית בגלי צה"ל, שם שימש בין היתר כעורך ומגיש יומן הבוקר. הוא נמנה על מקימי העיתון חדשות והיה עורך המוסף הפוליטי של העיתון. בנזימן נמנה על צוות ההקמה של התוכנית "עובדה" עם אילנה דיין ו-"5 עם רפי רשף", והפיק וערך את "פותחים שבוע" עם אמנון לוי בערוץ 2. בנזימן גם היה המקים והמנכ"ל הראשון של רדיו תל-אביב 102‪FM‬ , והיה שותף בהקמת וניהול חברת ההפקות "גשם תקשורת", אשר הפיקה בין היתר את "שומר מסך", "עובדה" וסרטים דוקומנטריים.‬‬

האולפן הדינמי אין, מיקי חיימוביץ' אאוט

דירקטוריון חדשות 10 האריך לפני חצי שנה את כהונתו של בנזימן כמנכ"ל החברה, ללא מועד סיום מוגדר. בתקופתו חלו שינויים רבים בחברה ביניהם בעריכת המהדורה המרכזית, בצירופם של אנשי טלוויזיה כמו מיקי רוזנטל, דב גילהר ורותם שדות וכתבים בניהם נדב איל, אבישי בן חיים, רועי שרון, מתן חודורוב ונדב בורשטיין. כמו כן עזבו את החברה העורכת הראשית טלי בן עובדיה, אסף זוהר מיקי חיימוביץ' ומגיש "המקור" עופר שלח.

לצד השינויים הרבים שהנהיג בנזימן בחברה: גיבושה של תוכנית התחקירים "המקור", ופיתוח רצועת הלילה הכוללת את "לילה כלכלי" ו"צינור לילה", השקת האולפן הדינאמי והצטרפה תמר איש-שלום, הושמעה לא אחת ביקורת כלפי בנזימן, על שלא הצליח להשיב מלחמה נוכח השינוי הרב שהתחולל בחדשות 2 מאז כניסתו של אבי וייס לתפקיד מנכ"ל החברה. הרייטינג של המהדורה המרכזית של חדשות 10 לא עלה באופן משמעותי גם כאשר שובצה לפניה התכנית "ערב טוב עם גיא פינס" שנחשבת להצלחה פנומנלית במושגי הרייטינג של ערוץ 10. כמו כן, גורמים רבים בחדשות 10 מספרים על יחסים עכורים בין מגיש המהדורה המרכזית יעקב אילון לבין בנזימן.


"המושכים בחטים": ראודור בנזימן על עזיבתה של מיקי חיימוביץ'

התפטר אלי אלאלוף, חבר דירקטוריון חדשות 10

בשולי הדברים, הודיע היום חבר דירקטוריון חדשות 10, אלי אלאלוף, על התפטרותו מהדירקטוריון, זאת בעקבות מינויו של יורם שכטר לתפקיד יושב ראש הדירקטוריון.

אלאלוף, מנכ"ל קרן רש"י וחתן פרס ישראל לשנת תשע"א, שימש כדירקטור כשנתיים. לטענתו הליך מינויו של שכטר נעשה "באופן בלתי ראוי ואף תמוה", התנהלות אשר לדבריו "מאפיינת בתקופה האחרונה את התנהלות הערוץ כולו שנקלע למצב קשה. הבהילות שבבחירת יושב ראש חדש מצביעה על תהליכים לא מקובלים ולא ברורים, אשר איני מוכן להיות שותף להם" מסר אלאלוף. להתפטרותו אין כפי הנראה קשר להתפטרותו של ראודור בנזימן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully