וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העולם (החרדי) כמרקחה

אמילי גרינצווייג

13.9.2011 / 15:50

כתב חרדים חדש לעיתון מעריב ותזוזות של לוחות טקטוניים גם בתחנות הרדיו החרדיות: השדרן הוותיק מרדכי לביא מצטרף לרדיו קול ברמה

חיים גריידינגר מונה לכתב מעריב לענייני חרדים. גריידינגר היה בעבר כתב מקומון באשדוד, לאחר מכן שימש כדובר של חבר הכנסת איוב קרא. בימים אלה הוא מגיש ועורך ברדיו קול חי ובקול החרדי, קו תוכן חדשותי המועבר באמצעות הטלפון.

העיתונאי החרדי נועם זיגמן מונה למגיש המהדורה המרכזית של רדיו קול חי, במקומם העיתונאי הוותיק מרדכי לביא שעבר אחרי תשע שנים לרדיו קול ברמה. שתי התחנות מתחרות בתקופה האחרונה בקרב צמוד על אחוזי ההאזנה. בסקרי ה-TGI האחרונים נרשמה עלייה באחוזי ההאזנה לקול ברמה, לעומת ירידה בהאזנה לרדיו קול חי. בסקר שהותאם למגזר החרדי בלבד נראה שיוויון באחוזי ההאזנה לשתי התחנות.

זיגמן כתב בעבר בעיתון מקור ראשון. לאחר מכן היה כתב הפוליטי של העיתון יום ליום ולפני כארבע שנים הצטרף לרדיו קול חי שם הוא משמש בשנים האחרונות ככתב הפוליטי ופרלמנטרי של התחנה.

מרדכי לביא יגיש את תכנית הבוקר החדשה של קול ברמה. התכנית תשודר בכל יום בין השעות 8:00 ל-10:00. במסגרת התוכנית יתראיינו פוליטיקאים, אישי ציבור, רבנים ודמויות מפתח. בנוסף ישולבו פינות שונות, דיווחי תנועה ועדכונים מהשטח. לביא, 34, החל את דרכו התקשורתית לפני 13 שנים בתחנת רדיו 10 שם שידר את יומן החדשות המרכזי של התחנה. לפני תשע שנים הצטרף לרדיו קול חי, שם הגיש את מהדורת החדשות המרכזית.

נועם זיגמן מסר: "אני שמח בבחירה ובאמון שניתן בי להגיש את תוכנית הדגל של רדיו קול חי הקובעת סדר יום במגזר החרדי, אין לי ספק כי יחד עם הצוות המקצועי של המהדורה המרכזית נעשה חדשות טובות ונמשיך להוביל באחוזי האזנה בקרב המגזר החרדי". עידו ליבוביץ, מנכ"ל רדיו קול חי מסר: " המהדורה המרכזית עוברת תהליך של התחדשות והתרעננות שיבואו לידי ביטוי הן בהגשה והן בחשיפות ותחקירים הנוגעים לכל בית במגזר החרדי" .

מרדכי לביא מסר: " אני נכון לקראת האתגר החדש והמרתק המצפה לי, להפוך את גם הבוקר לפריים טיים בציבור החרדי. אין לי ספק כי התכנית החדשה תקבע סטנדרטים חדשים למושג תכנית בוקר בציבור החרדי. אני מודה לרדיו קול חי על כל מה שעשו למעני במשך השנים. ". אבי מימרן, מנהל התוכניות של קול ברמה מסר: "אני שמח על הצטרפותו של מרדכי לביא, ותיק השדרנים בתקשורת החרדית. הצטרפותו של לביא לתחנה, מהווה מכפיל כח משמעותי. היא ללא ספק תביא עימה גידול משמעותי במאזינים, ובשורה חדשה לכל תחום האקטואליה בשעות הבוקר". במעריב אישרו את דבר הצטרפותו של חיים גריידינגר לעיתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully