וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן נויבך הודחה מ"מבט שני"

אמילי גרינצווייג

8.11.2011 / 14:06

נויבך, מגישת שלוש העונות האחרונות של תוכנית התחקירים של ערוץ 1, הודחה במסגרת השינויים ברשות השידור. גורמים ברשות: "מחזירים את הערוץ לימי ג'ו בראל"

קרן נויבך הודחה מתפקיד מגישת "מבט שני", תוכנית התחקירים של ערוץ 1, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. איתי לנדסברג, עורך התוכנית, הוא שקיבל את ההודעה כי נויבך תוחלף בנועה ברק. נויבך, לעומת זאת, לא קיבלה הודעה בנושא.

גורמים ברשות אמרו לוואלה! ברנז'ה כי ההחלטה התקבלה לאחר שהוחלט כי "נויבך אינה עוברת מסך". גורמים אחרים ברשות אמרו מנגד: "מדובר בהמשך הצעדים הקודמים שעניינם בחישה ברשות השידור. מחזירים את הרשות לימי ג'ו בראל".

נויבך עמדה במרכז חלק מהסערה שעוברת על רשות השידור בחודשים האחרונים, בעיקר בחזית התוכנית "סדר יום" אותה היא מגישה בכל בוקר ברשת ב'. מאז נכנס מנהל הרדיו החדש, מיקי מירו, נאסר על נויבך להתראיין וכן נאסר עליה, כמו גם על מגישים אחרים ברשת ב' דוגמת ירון דקל, להגיש פתיחים אישיים בתוכניותיהם. כמו כן, פוטרה באחרונה עורכת "סדר יום".

חבר הכנסת נחמן שי (קדימה) תקף בחריפות את ההחלטה: "טרם יבשה הדיו מההחלטה לפטר את עורכת 'סדר יום' ועתה גם מגישת התוכנית נענשה. נכון שהפיטורים הם מתוכנית הטלוויזיה, אבל כל מי שעיניים לראשו מבין את הרמז".

מרשות השידור נמסר בתגובה: "מנהליה של קרן נויבך בטלוויזיה התנגדו לכך שהיא תגיש את התכנית "מבט שני" במסגרת העונה החדשה בטענה כי היא אינה "עוברת מסך" והצבתה בזמנו בשידור נכפתה עליהם ע"י המנכ"ל הקודם ולא היתה החלטה מקצועית".

עוד הוסיפו ברשות כי "נויבך התייצבה לשידור סמוך לשעת השידור ולא גילתה מעורבות והתעניינות בתכנים המשודרים בתכנית". את תגובתה של נויבך לדברים לא ניתן היה להשיג.

גורמים ברשות הגיבו בחריפות להודעת דוברות רשות השידור: "זה יום עצוב שדוברות רשות השידור מוציאה הודעה אנונימית בשם מנהלים נגד אחד מעובדיה הוותיקים. הטענה הסקסיסטית כי נויבך אינה עוברת מסך היא מגוחכת בעיקר בהתחשב בעובדה שהיא משדרת למעלה מ-17 שנה וקצת מצחיק שנזכרו בזה עכשיו".

"כל מי שעבר איתה יודע שהטענות לגבי הרגלי העבודה שלה הן משוללות יסוד", הוסיפו הגורמים. "מדובר בבחורה מוכנה תמיד לפני השידור. מעולם לא הוטל דופי בעבודתה, במשך שלוש עונות רצופות".

שינוי נוסף בערוץ 1: מנהל חטיבת החדשות הזמני, משה נסטלבאום, הודיע על מינויו של יורם כהן, מנהל חטיבת החדשות שפרש לאחרונה, לתפקיד כתב השטחים לענייני פלסטינים. גורמים בערוץ הרימו גבה על העובדה שמי שהיה מנהל החדשות עד לאחרונה, יהיה כפוף לעורכים שעד לפני כמה שבועות היה עורכם הראשי. מרשות השידור נמסר בתגובה לנושא: "אין תגובה".

ברשות השידור שקלו: לצמצם את ימי השידור של קרן נויבך ב"סדר יום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully