וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בנימיני עזב את תפקידו ככתב הכנסת של רשת ב'

אמילי גרינצווייג

2.1.2012 / 17:00

מנהל התחנה הודיע לכתב שהחל ממחר הוא ישמש ככתב לענייני כלכלה. עם כניסתו של מיקי מירו לתפקיד מנהל הרדיו הודח בנימיני מתפקידי הגשה שונים. במקביל, הושלם סבב מינויים חדש בתחנה

רן בנימיני הודח מתפקידו ככתב הכנסת של רשת ב'. מנהל התחנה החדש, יאיר קורן, נפגש בשעות אחר הצהריים עם בנימיני והודיע לו על סיום תפקידו ככתב כנסת, ועל כך שהחל ממחר ישמש ככתב לענייני כלכלה של רשת ב' ויסקר את משרד האוצר, בנק ישראל והלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. שינוי זה מהווה חלק מסדרת שינויי סיקור תחומים בתחנה.

בנימיני שימש ככתב הכנסת של רשת ב' במשך ארבע שנים. יצויין כי עם כניסתו של מנהל קול ישראל החדש, מיקי מירו, הודח בנימיני, יחד עם יואב קרקובסקי, מתפקידי הגשה שונים אותם מילא ברשת ב'. גורמים בקול ישראל אמרו לוואלה! ברנז'ה, "אין לכך מילה אחרת אלא הדחה על מנת להרחיק את בנימיני מתחום הסיקור הפוליטי".

את בנימיני יחליף בתפקיד הכתב בשטחים, אופיר ברק. אפרת וייס תעבור במקום ברק לסקר את השטחים, וכתב המשטרה החדש יהיה שי זילבר. אמוץ שפירא ישמש כתב לענייני משפט, מנחם כהן כתב פנים ומוניציפאלי בירושלים, יצחק פרי כתב תחבורה, תיירות ותעופה, ורד ינון כתב לענייני שיכון, תמ"ת, צרכנות וקיבוצים, ודקלה אהרון כתבת לענייני דתות.

רן בנימיני סירב להגיב.

מיקי מירו מנהל קול ישראל, אמר: "סבב המנויים הוא צעד מקצועי מתבקש שנועד לחדש ולרענן את עבודת המערכת ולהבטיח את הצלחתה של רשת ב' כרשת ציבורית מובילה בתחום החדשות והאקטואליה".

מיקי מירו: אין כוונה להזיז את קרן נויבך

  • עוד באותו נושא:
  • קול ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully