וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב לביא מצטרף ל"לאשה"

27.1.2012 / 22:48

עיתונאי איכות הסביבה חוצה את הקווים: לאחר שפוטר ממעריב, יכתוב לביא עבור המגזין לאשה מבית ידיעות אחרונות

אביב לביא, בכיר עיתונאי איכות הסביבה שפיטוריו מעיתון מעריב גררו מחאה בפני הנהלת העיתון, מצטרף כבעל טור לצוות שבועון לאישה מבית ידיעות תקשורת. החל מהשבוע תתחיל להתפרסם בשבועון סדרת טורים בענייני איכות הסביבה פרי עטו של לביא תחת הכותרת "אביב לביא - הקו הירוק". המדור הראשון יתפרסם כבר בגיליון הקרוב שייצא ביום שני, הוא יתפרס על פני שלושה עמודים ועיסוק במחזור.
אביב לביא פוטר ממעריב לאחר ארבע שנים במסגרת תוכנית ההתייעלות בעיתון. הוא מחלוצי הכותבים בנושא איכות הסביבה ועל כך גם זכה בפרס פראט לתקשורת ארצית בנושאי איכות סביבה.

לאחר פיטוריו מהעיתון שלח לביא אימייל לקוראיו ובו כתב: "בימים אלה פוטרתי ממעריב. העיתון החליט, מטעמיו שלו, שהתחום הסביבתי-חברתי אינו ראוי עוד לסיקור הנרחב לו זכה בארבע השנים האחרונות". במייל ששלח לכמה מעורכי העיתון כתב לביא "אני סבור שההחלטה לקטוע את המסע הזה היא החלטה אומללה וכושלת. אני מקווה שמאחוריה לא עומדים מניעים פוליטיים, כלכליים או אישיים, אבל גם אם היא התקבלה באופן ענייני זה לא הופך אותה לפחות שגויה".

למעלה מ-100 מכתבי מחאה על פיטוריו נשלחו לעורכי מעריב, בין היתר לעורך העיתון ניר חפץ, עורך מוסף "סופשבוע", נטע ליבנה ויו"ר אי.די.בי, בעלת השליטה במעריב, נוחי דנקנר. לצד קוראי העיתון, הצטרפו למחאה גם תנועות וארגונים סביבתיים. נוסף על טורו החדש בלאשה ימשיך לביא להגיש את
התכנית "יהיה בסדר" בגלי צה"ל, כמו גם פינה בענייני סביבה בתוכנית הבוקר של זכיינית ערוץ 2 רשת ופינה יומית ברדיו אקו 99FM.

  • עוד באותו נושא:
  • אביב לביא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully