וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קול ישראל: מיקי מירו נבחר לתפקיד מנהל הרדיו בשנית

6.2.2012 / 9:22

לאחר שבית הדין לעבודה ביטל את המינוי בשל אי תקינות המכרז, בחרה בו בשנית ועדה של רשות השידור. המכשול הבא: בדיקת נציבות שירות המדינה בנוגע לתלונה נגד מירו

משוכה נוספת הוסרה: ועדת המכרזים של רשות השידור בחרה אמש בשנית במיקי מירו לתפקיד מנהל הרדיו של קול ישראל, הפעם בהרכב חוקי שאפשר את המינוי הקבוע. הדיון התאפשר לאחר שמנהל הרדיו הקודם, אריה שקד, משך את בקשתו לצו מניעה שהוצא על ידי בית הדין לעבודה בירושלים ונדמה היה כי יטרפד את כינוס הוועדה.

מירו מונה לתפקיד מנהל קול ישראל לפני חצי שנה, אולם לפני שבועיים בוטל המינוי כאשר בית המשפט קיבל את עתירת אגודת העיתונאים בירושלים בה נטען כי הועדה שבחרה בו היה פסול. בית המשפט הורה לקיים מרכז חדש בהרכב שיקבע לפני הנהלים ובהשתתפות שלוש המועמדים שהיו במכרז המקורי: מיקי מירו, אריה שקד ואליהו-בן און.

אולם למרות האישור החוקי למינוי, עומדת בפני מירו משוכה נוספת להתמודד עמה עם כניסתו לתפקיד. בימים אלה בודקת נציבות שירות המדינה תלונה נגד מירו על כך שביצע עבודות פרטיות ללא היתר כאשר נתן הרצאות ופרסם מאמרים מבלי לקבל על כך אישור, וכי הפעיל בלוג בו כתב על ענייני הרשות. אם תתברר התלונה כנכונה, מדובר בעבירת משמעת חמורה. הנציבות העבירה את התלונה לפני שבועיים להתייחסותו של מנכ"ל הרשות יוני בן מנחם, אולם זו לא היתה מספקת וכעת נדרשת הרשות לבחון את הסוגיה גם מהבחינה המשפטית.

בתוך כך, בחרה ועדת המכרזים בחרה גם בשתי מנהלות נוספות על אלה שנבחרו בשבועות האחרונים. ענת דוד בן גיא נבחרה לתפקיד מנהלת מחלקת שירותי הפקה בערוץ הראשון, ונורית גניסין נבחרה לתפקיד מנהלת מחלקת הגשה ורצף קדימונים בערוץ הראשון.

מרשות השידור נמסר: "הוועד המנהל והנהלת הרשות, נחושים להמשיך בהליך הוצאת המכרזים על מנת לייצב את השדרה הניהולית ברשות השידור, וליישם במלואן את המלצות דו"ח מבקר המדינה".

מנציבות שירות המדינה מסר כי "הממונה על המשמעת בחר שלא לסגור בשלב זה את התיק המשמעתי בעניינו של מיקי מירו ולדרוש כי הטענות שהופנו בתלונה יעברו בירור מעמיק יותר של הלשכה המשפטית ברשות השידור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully