וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מלמן עוזב את עיתון הארץ

16.2.2012 / 16:44

הפרשן לענייני מודיעין וטרור של העיתון זה 21 שנה הודיע היום על עזיבתו. "הארץ חשוב לדמוקרטיה בישראל, לצערי גם הוא סובל מהמגמה העולמית של פגיעה קשה בעיתונות המודפסת"

יוסי מלמן, הפרשן לענייני מודיעין וטרור של עיתון הארץ ומבכירי כתבי המודיעין והביון בישראל – הודיע היום (חמישי) על עזיבתו את העיתון.

מלמן (61) משמש ככתב ופרשן עיתון הארץ זה 21 שנים, במהלכן שימש למשך ארבע שנים ככתב מדיני בעיתון דבר. במהלך שנותיו בתקשורת שימש גם ככתב בקול ישראל ובגלי צה"ל. לאחר ארבע שנים בהן שימש כתב הארץ בבריטניה חזר מלמן בשנת 1988 לישראל והחל לכתוב להארץ בתור פרילאנסר. לאחר כשבע שנים הצטרף למערכת ככתב ופרשן קבוע.

לפני שלוש שנים הוענק למלמן פרס סוקולוב לתקשורת. בנימוקי הוועדה נכתב כי הפרס מוענק לו על "כתיבה מעמיקה ואמיצה של תחקירים בתחומי הביטחון, הביון והאטום". מלמן כתב תשעה ספרים, מרביתם בנושאי ביון וריגול, ובימים אלה הוא משלים את כתיבתו של הספר העשירי, שיהווה עדכון לאחר מספריו הקודמים שעסק במודיעין הישראלי.

"יש רגע בחיים שאתה מרגיש שצריך לעשות משהו אחר, וחשבתי על זה לא מעט שנים", אומר מלמן בשיחה עם וואלה! ברנז'ה. "הארץ הוא עיתון חשוב לדמוקרטיה הישראלית, אך לצערי גם הוא סובל בשנים האחרונות מהמגמה העולמית של הפגיעה הקשה בעיתונות המודפסת".

"אני עוזב את העיתון בחיוך ובגאווה, ומקווה להמשיך לעבוד בתקשורת הישראלית והבינלאומית", הוא אומר. "כמו כל פרידה, זה עצוב – אך אני מלא צפייה דרוכה לאתגרים לעתיד, גם אם אינני יודע מה הוא צופה בחובו".

מו"ל עיתון הארץ, עמוס שוקן, מסר בתגובה לוואלה! ברנז'ה: "יוסי היה חלק מעיתון הארץ במשך שנים רבות והגיע להישגים רבים בתחום הסיקור שלו. לא יהיה קל לעיתון למלא את מקומו, אך אנחנו מבינים שהוא זקוק לפסק זמן על מנת להשקיע בפרויקטים אחרים שהוא עוסק בהם. אנו מקווים שנשב לראות אותו בפועלו העיתונאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully