וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליף לסיון כהן: אביעד גליקמן ימונה לכתב המשפט של חדשות 10 בירושלים

13.5.2012 / 17:38

שבועיים לאחר שסיון כהן הושעתה מתפקידה בעקבות פרשת "האגדה האורבנית", לוואלה! ברנז'ה נודע כי גליקמן - עד כה כתב לענייני משפט של ynet - ימונה לתפקיד

בחדשות 10 לא מבזבזים זמן: שבועיים לאחר שסיון כהן הושעתה מתפקידה בעקבות מה שנודע כפרשת "האגדה האורבנית", ממנים לה היום בחברה מחליף. אביעד גליקמן, מי ששימש עד עתה ככתב המשפטים של ynet, ימונה לכתב המשפט של חדשות 10 בירושלים.

גליקמן שימש כתב לענייני משפט הבכיר של ynet במשך ארבע השנים האחרונות, לשם הגיע לאחר שמילא את תפקיד כתב הפלילים והמשפט של "ידיעות ירושלים" ומאוחר יותר של "כלכליסט". בסך הכל נמנה גליקמן על קבוצת ידיעות במשך שש שנים. סיון כהן נמצאת בימים אלה בחופשה ללא תשלום, ועם חזרתה ממנה היא תפוטר מחדשות 10. גליקמן צפוי להיכנס לתפקידו בעוד חודש.

מאתר ynet נמסר בתגובה: "אביעד הודיע למנהלי האתר על רצונו לעזוב. אנו מאחלים לו בהצלחה ובימים הקרובים ימונה מחליף לתפקידו".

אביעד גליקמן מסר לוואלה! ברנז'ה: "אני רוצה להודות למשפחת ידיעות אחרונות בכלל ול-ynet בפרט, על הבית החם והשנים הנפלאות שהעניקו לי במהלך עבודתי כעיתונאי. במיוחד אני מודה ליעל גולן, יון פדר, ערן טיפנברון, אמנון מרנדה, שרון שלמון ואורן רייס – שליוו אותי במהלך השנים ועזרן לי בלימוד עבודת העיתונות. אני בטוח שאמצא בחדשות 10 בית חם ומשפחה תומכת כפי שמצאתי וחוויתי באתר ynet".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully