וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשכים הקיצוצים ב"ידיעות אחרונות": ירון טן-ברינק זומן לשימוע

26.8.2012 / 13:46

טן-ברינק, הכותב במוסף ”7 לילות”, זומן לשימוע שלפני פיטורים – כך נודע לוואלה! ברנז’ה. בחודש שעבר הודיע טן-ברינק, יחד עם אחרים, על הקמת ועד פעולה זמני בעיתון

נמשכים הליכי השימועים ב"ידיעות אחרונות": העיתונאי ירון טן-ברינק הכותב במוסף "7 לילות" של העיתון, זומן לשימוע שלפני פיטורים – כך נודע לוואלה! ברנז'ה. יש לציין כי מדובר בשלב ראשון של ההליך ואין משמעותו בהכרח עזיבתו של טן-ברינק את העיתון, ועל עתידו ב"ידיעות אחרונות" יוחלט בשבועות הקרובים, לאחר שימוע נוסף שייערך בנוכחות המשנה למנכ"ל "ידיעות אחרונות", יעקב כפיר.

טן-ברינק חזר ל"ידיעות אחרונות" לפני כשנתיים, לאחר שבעבר שימש במשך כשנתיים וחצי בתפקיד מבקר הטלוויזיה של העיתון. במשך תקופה דומה ערך את המגזין "רייטינג" מבית מעריב. בשנה שעברה ערך את תכניתם של דנה ספקטור ורן שריג בערוץ 24.

בחודש שעבר הודיע טן-ברינק, יחד עם דפני ליסבונה, יאנה פבזנר ועינת פישביין, על הקמת ועד פעולה זמני ב"ידיעות אחרונות" שיפעל להקמת ועד עיתונאים בעיתון. הארבעה נפגשו עם עורך העיתון, רון ירון, ובפגישה שהתקיימה לפיהם "ברוח טובה" הם הציגו לו את יעדי ועד הפעולה. יצוין כי לאחרונה הודיעה דפני ליסבונה על התפטרותה מ"ידיעות אחרונות", ובמידה שיעזוב גם טן-ברינק צפויים המהלכים להקשות על פעילות ארגון העיתונאים בעיתון, אשר מספר המצטרפים בו לארגון נחשב לנמוך יחסית לכלי תקשורת אחרים.

העו"ד המייצג את המפוטרים - פוטר מ'ידיעות' בעצמו לפני שנתיים

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, בימים אלה נערכים בידיעות אחרונות לשורת קיצוצים תקציביים ופתחו בצעדי התייעלות הכוללים את פיטוריהם של עשרות עובדים – בהם עיתונאים. עם העיתונאים שזומנו לשימוע נמנים כתבת הצפון של העיתון אושרת נגר לויט, כתבת "7 ימים" יסמין לוי, צלם המערכת בצפון ערן כהן וכתבת האוכל שרית סרדס-טרוטינו. בשלב זה לא מציעים בידיעות אחרונות חבילות פרישה מהעיתון, אולם לא מן הנמנע כי חבילות פרישה כאלה יוצעו בשלב מתקדם יותר של השימועים.

ובתוך כך נודע לוואלה! ברנז'ה כי חלק מהעיתונאים אשר זומנו לשימועים מיוצגים על ידי עו"ד אורון מאירי, אשר פוטר מ"ידיעות אחרונות" בעצמו לפני שנתיים. מאירי עבד בקבוצת ידיעות במשך כ-14 ושימש בין היתר ככתב תחקירים בעיתון ואף היה שותף להקמת מחלקת התחקירים של "ידיעות אחרונות". את העיתון עזב לאחר שלא התאפשר לו לעסוק כעו"ד במקביל לעבודתו כעיתונאי.

ירון טן-ברינק סרב להתייחס לידיעה. עו"ד אורון מאירי אישר כי הוא מייצג עיתונאים בידיעות אחרונות אל מול הנהלת העיתון, אולם סרב להוסיף. מ"ידיעות אחרונות" לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully