וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין עתיד בקרליבך

22.10.2012 / 22:35

לוואלה! ברנז’ה נודע כי טורו הקבוע של הפרשן הצבאי של מעריב עפר שלח לא יתפרסם בסוף השבוע הקרוב וכך גם טור דעה פרי עטו. הסיבה: פרישתו מהעיתון והצטרפותו ליאיר לפיד

טורו של הפרשן הצבאי של מעריב, עפר שלח, לא יתפרסם בסוף השבוע הקרוב ובמהלך השבוע לא יתפרסם גם טור דעה פרי עטו בעמודי הדעות של העיתון – כך נודע לוואלה! ברנז'ה. על פי גורם בכיר ב"מעריב", הסיבה לכך היא פרישתו הצפויה של שלח מעולם העיתונות ומעבר לזירה הפוליטית. על פי אותו גורם הוא צפוי להכריז על כך במהלך השבוע הבא.

מזה כמה חודשים קיימות הן בתעשיית התקשורת והן בזירה הפוליטית הערכות כי עפר שלח צפוי להצטרף למפלגתו של יאיר לפיד "יש עתיד". לשלח, חבר קרוב של לפיד, היה חלק בגיבוש הצעתו של יאיר לפיד למתווה החלופה לחוק טל אותו הציג בכנס הייסוד של מפלגתו. בחצי השנה האחרונה אמר שלח לעיתונאים שפנו אליו כי הוא טרם החליט בדבר עתיד פוליטי, אולם סרב להתייחס מעבר לכך.

בשבוע הקרוב, כאמור, לא יפרסם שלח ב"מעריב", והטור שלו לא התפרסם גם בשבוע הקודם. בתקופה האחרונה הקפיד שלח שלא לתת נפח נרחב בטוריו לסוגיות פוליטיות אלא להתמקד בפן הצבאי – אולם בטורו האחרון שפורסם דווקא עשה זאת בצורה עדינה. שלח עסק בטור במדיניות הממשלה בענייני ביטחון לאומי, וטען כי לעיתים "הסברה מחליפה מדיניות".

עופר שלח מסר בתגובה: "לא הודעתי על התפטרותי ממעריב".

עוד בנושא:
פרסום ראשון: ניר חפץ יתפטר ממעריב
העמוד הראשון של מעריב יוחשך מחר; "הנאמנים סגרו עסקה מאחורי הגב שלנו"
נאמני מעריב המליצו על בן צבי: התמורה בעבור העיתון - 145 מ' ש'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully