וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור הולך: ראשי מערכת החדשות של מעריב התפטרו

5.11.2012 / 15:04

ראשי מערכת החדשות של העיתון עומר ברק ויואב ריבק הודיע למו"ל שלמה בן צבי על התפטרותם - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בעיתון בוחנים בשלב זה מועמדים להחליף את השניים

ממשיך גל העזיבות במעריב: ראשי מערכת החדשות של העיתון עומר ברק ויואב ריבק הודיע למו"ל שלמה בן צבי על התפטרותם, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בימים האחרונים התקיימו מספר פגישות באשר לעתידם של השניים בעיתון, כחלק מהצעדים לבניית מערכת העיתון החדשה אשר חלקה יתבסס על עובדי מעריב הקיימים – וגורם בעיתון אומר כי לשניים הוצע להישאר בעיתון. עתה, כאמור, החליטו לפרוש. בעיתון בוחנים בשלב זה מועמדים להחליף את השניים, והסוגיה צפויה להיות מוכרעת מחר.

עומר ברק ויואב ריבק מונו לראשי מערכת החדשות לפני כשנה והחליפו בתפקיד את נטע ליבנה. ריבק היה בעבר ראש דסק וסגן מערכת החדשות של עיתון הארץ, ושימש במעריב גם כראש מערכת החדשות של NRG. בשנה האחרונה לקח חלק מרכזי בהליך מעבר העיתון לדיגיטל עד שהוקפא. עומר ברק היה עורך "נכון להבוקר" בגלי צה"ל, וקודם לכן היה שש שנים ב"הארץ" שם שימש בין היתר כראש דסק.

לשניים הוצע, כאמור, להישאר במעריב. לפי ההצעה היה בכוונתו של בן צבי להשאיר את ברק כראש מערכת החדשות, ולריבק הוצע תפקיד בכיר במחלקת הדיגיטל שמתוכננת לקום בעיתון. לפני שעה קלה הודיעו לבן צבי כי לא יישארו בעיתון. השניים אישרו את הפרטים.

"אי הוודאות והבלאגן כרגע במעריב הוא בלתי נסבל", אומר לוואלה! ברנז'ה אחד מהעורכים הבכירים בעיתון. "כרגע מסתמן שרוב העיתונאים יפוטרו, הפגיעה בזכויות העובדים תהיה גדולה משחשבו וכרגע נבדקת שוב האפשרות של השבתת העיתון". יצוין כי אפשרות השבתת מעריב עלתה בשבועות האחרונים, אולם ירדה מהפרק על מנת שלא לטרפד את עסקת המכירה לבן צבי. כעת כאשר העיתון בבעלותו נשקלת האפשרות שוב. התייחסות למצבו של מעריב הייתה הבוקר גם בכנס אילת, כאשר הפרשן הבכיר בן כספית התייחס לעיתון - הוא כינה אותו כמה פעמים "ז"ל".

במעריב בחרו שלא להגיב לידיעה.

david_a@walla.net.il

עוד בנושא:
נטע ליבנה עוזב את מעריב: ימונה לראש מערכת החדשות של ידיעות אחרונות
בן צבי בוחן: ביטול מוספי הספורט והעסקים של מעריב
חפץ: "אני מסיים שנה ורבע רצופות בהישגים עיתונאיים רבים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully