וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע ליבנה עוזב את מעריב: ימונה לראש מערכת החדשות של ידיעות אחרונות

5.11.2012 / 15:38

סגן עורך העיתון ועורך "סופשבוע", הודיע למו"ל בן צבי על פרישתו – כך נודע לוואלה! ברנז'ה. ליבנה צפוי להתמנות לראש מערכת החדשות של ידיעות אחרונות ולהחליף את הדס להב

ועוד עוזבים את מעריב: נטע ליבנה, סגן עורך העיתון ועורך "סופשבוע", הודיע למו"ל בן צבי על פרישתו – כך נודע לוואלה! ברנז'ה. ליבנה צפוי להתמנות לראש מערכת החדשות של ידיעות אחרונות ולהחליף בתפקיד את הדס להב, שצפויה לצאת בקרוב לחופשת לידה.

לאחרונה הוצע לליבנה לשמש כסמנכ"ל חדשות 10, תחת אורי רוזן שהתפטר לאחרונה מהתפקיד. רוזן ניסה לקדם את המינוי, אולם הנהלת הערוץ 10 לא אישרה מינויים של אנשים מחוץ לערוץ עד שלא יוגשו ויוצאו לפועל מסקנות ועדת לוקר. ליבנה היה מי שהחליף את רוזן בתפקיד ראש מערכת החדשות של מעריב, והוא שימש כממלא מקומו בעיתון עד אשר מונה לתפקיד. לפני שנה מונה לסגן עורך העיתון ועורך מוסף "סופשבוע". את דרכו במעריב החל כרכז כתבים ולאחר מכן כסגן ראש מערכת החדשות.

כפי שפורסם מוקדם יותר בוואלה! ברנז'ה, ראשי מערכת החדשות, יואב ריבק ועומר ברק הודיעו על פרישתם ממעריב. כמו גם נודע כי מו"ל העיתון שלמה בן צבי מנהל מגעים גם גלובס וערוץ הספורט לקראת הפיכתם לספקי תוכן עבורו, צעד שיאפשר את סגירתם ש מוסף הספורט ומוסף "עסקים".

את תגובתו של נטע לבנה לא ניתן היה להשיג. מידיעות אחרונות לא נמסרה תגובה.

עוד בנושא:
דור הולך: ראשי מערכת החדשות של מעריב התפטרו
בן צבי בוחן: ביטול מוספי הספורט והעסקים של מעריב
חפץ: "אני מסיים שנה ורבע רצופות בהישגים עיתונאיים רבים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully