וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: יואב גולן ישוב למעריב לתפקיד סגן העורך

11.11.2012 / 16:49

סגן עורך מעריב לשעבר צפוי לחזור לתפקידו, כך אומרים גורמים בעיתון לוואלה! ברנז'ה. גולן פוטר מתפקיד סגנו של ניר חפץ בינואר, וכסגנים נותרו בתפקיד נטע ליבנה ושי גולדן

סגן עורך מעריב לשעבר יואב גולן צפוי לחזור לתפקידו, כך אומרים גורמים במעריב לוואלה! ברנז'ה. גולן פוטר מתפקיד סגנו של ניר חפץ בינואר השנה, וכסגנים נותרו בתפקיד נטע ליבנה ושי גולדן. האחרונים עזבו לאחרונה וכעת צפוי גולן, על פי הערכות, לשוב לתפקיד ולכהן בו לצד אלעד טנא העורך את מוסף "מוצ"ש" של מקור ראשון ומסייע לבן צבי בימים אלה בבניין מערכת העיתון החדשה. על פי גורמים בעיתון, גולן לקח בשבועות האחרונים חלק בגיבוש מערכת העיתון החדשה וייעץ את מי להשאיר במעריב החדש.

יואב גולן כיהן כסגן עורך מעריב במשך שנתיים וחצי, מאז מינויו של יואב צור לעורך הראשי, קודם לכן שימש במשך 8 שנים כעורך מדור הספורט של העיתון. את דרכו החל כעורך מקומון מעריב באזור חולון, בת ים וראשון לציון, עד שמונה לעורך זמן תל אביב. הוא שימש בעבר כעורך זמן הדרום.

הבוקר התקיימה פגישת מערכת ראשונה של שלמה בן צבי עם העורכים שנשארו לעבוד במעריב, והיא עסקה בעיקר בסוגיות טכניות של הוצאת העיתון ומוספיו בימים הקרובים, באמצעות המערכת המצומצמת שנותרה אחרי הפיטורים ביום חמישי. בעת שנערכה הפגישה הגיעו עשרות עובדים לבית מעריב לעשות "טופס טיולים" לקראת עזיבתם את החברה. בהמשך השבוע צפוי בן צבי לכנס ישיבת מערכת כוללת ולהציג בפני העובדים את חזונו ופרטים על המהלכים הסינדיקטיביים הצפויים בין תכני "מקור ראשון" לתכני מעריב.

את תגובתו של יואב גולן לא ניתן היה להשיג. במעריב בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully