וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום 5 שנים: עורך מוסף "כלכליסט" אורן הוברמן עוזב

12.11.2012 / 9:56

הוברמן הוא מראשוני העיתונאים שגויסו לעיתון הכלכלי, אליו עבר מתפקיד עורך ההייטק של מעריב. מו"ל העיתון יואל אסתרון: "יכול רק לקוות שנשתף פעולה גם בעתיד"

אורן הוברמן, עד לאחרונה עורך "מוסף כלכליסט", פורש מכלכליסט - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הוברמן הוא מראשוני העיתונאים שגויסו לעיתון הכלכלי, אליו עבר לפני 5 שנים מתפקיד עורך ההייטק של מעריב. בשלב זה לא ימונה להוברמן מחליף ואת מקומו במוסף וב"רעיונות" ימלאו אמיר זיו ויתר עורכי המוסף.

הוברמן הקים וערך במשך שנתיים את מדור הטכנולוגיה של העיתון המודפס ואת ערוץ "טכנולוגי" באינטרנט. כמו כן ערך מוספים מיוחדים תחת הכותרת "השראה" שעסקו בטכנולוגיה, מדע ותרבות דיגטלית. באוקטובר 2009 מונה לעורך מוסף כלכליסט תחת הדרכתו של אמיר זיו, העורך האחראי על המוספים וסגן העורכת. במהלך שנתיים שימש כעורך המוסף, ופרסם בו כתבות.

אורן הוברמן מסר: "אני מרגיש שזה הזמן לעבור הלאה. אני רוצה להודות לאנשים שזכיתי לעבוד איתם בחמש השנים האחרונות. לאמיר זיו שלימד אותי את המלאכה, לאסף אביר, סגן העורך שלי לאורך כל הדרך ומי שהיה שותף מלא לה, ובאופן מיוחד למו"ל יואל אסתרון, שבזכות ההשראה והרוח הגבית שהעניק הצלחנו לעשות בשנים האחרונות כמה דברים לא טריוויאליים. זו הייתה זכות גדולה לעבוד באחד מכלי התקשורת הטובים בישראל. אני מקווה שדרכנו עוד יצטלבו".

מו"ל כלכליסט יואל אסתרון: "אורן הוא מאבני החן של כלכליסט ותרומתו להצלחה שלנו הייתה ייחודית ומשמעותית. אני יכול רק לקוות שנשתף פעולה גם בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully